اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960313250916618

اینفوگراف درخشش در خدمات پس از فروش

چگونه در حوزه خدمات به مشتریان بدرخشیم؟

کد: 13960313250916618

https://goo.gl/Cgw5SD

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش کاربرد دارند. یکی از مهمترین ماژول‌ها در نرم افزار CRM، قسمت مربوط به خدمات پس از فروش به مشتریان است.

اینفوگراف خدمات پس از فروش

در اینفوگراف زیر به طرح چندین سؤال که بیانگر برخی از مهمترین انتظارات مشتریان، از یک سازمان موفق در حوزه خدمات به مشتریان است پرداخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سامانه‌های مدیریت، نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش کاربرد دارند. یکی از مهمترین ماژول‌ها در نرم افزار CRM، قسمت مربوط به خدمات پس از فروش به مشتریان است. بدیهی است که با شناسایی دقیق سطح انتظارات مشتریان و خواسته‌های آنان می‌توان خدمات بهتری را در این بخش به آنان ارائه کرد. در اینفوگراف زیر در  ابتدا به طرح چندین سؤال که بیانگر برخی از مهمترین انتظارات مشتریان، از یک سازمان موفق در حوزه خدمات به مشتریان است پرداخته و سپس 7 گام مهم برای بهبود خدمات به مشتریان به اختصار شرح داده می‌شود. در بخش انتهایی اینفوگراف خواهیم دید که سطح رضایت‌مندی مشتریان از شرکت‌های بسیار معروف نیز بسیار پایین‌تر از حد تصور است و این بیانگر اهمیت سرمایه‌گذاری سازمان‌ها در این حوزه جهت موفقیت هرچه بیشتر است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]