اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960412253347114

دوره آموزش مربی‌گری ماساژ برگزار می‌شود

کد: 13960412253347114

https://goo.gl/zVhhS2

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز راهبردی دانش پژوهان، مدرسان و مدیران گلاب، دوره آموزش مربی‌گری ماساژ برگزار می‌کند.

دوره آموزش مربیگری #ماساژ

دوره مربی‌گری ماساژ روز جمعه 16 تیرماه از ساعت 9 تا 17 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه گلاب، زمان برگزاری این دوره روز جمعه 16 تیرماه از ساعت 9 تا 17 است. 

در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه رسمی از دانشکده مدیریت دانشگاه ایرانیان و گواهی‌نامه بین‌المللی  Qal-uk از انگلستان اعطا می‌شود.

این دوره شامل ماساژ عمومی (روغن، ریلکسیشن)، ماساژ لاغری موضعی (تناسب اندام)، ماساژ زیبایی سر و صورت (تأثیر بر زیبایی پوست و مو)،  ماساژ ورزشی (ویژه مربیان، ورزشکاران) و ماساژ تخصصی با تأیید بهبود، درمان و کنترل درد (یومی‌هوتراپی، شیاتسو) است. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره‌های 66425202 و 09371296363 تماس گرفته و یا به کانال تلگرامی https://t.me/Golab_Educational_Institution/648 مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه گلاب

درباره موسسه راهبردی دانش پژوهان مدرسان و مدیران گلاب: آموزش، تحقیق و پژوهش ارزیابی و تجهیز متخصصان، ایراد رویداد فرهنگی، مشاوره، انتشارات، کارآفرینی موسسه فوق، تشکیلاتی است که با عنایت بر سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران در عرصه تخصص گرایی و دانش پروری در زمینه‌های " مدیریت کسب و کار، تربیت بدنی و ورزش حفظ الصحه و طب مکمل، صنعت زیبایی، هنر، علوم رفتاری، گردشگری، IT و فناوری اطلاعات" بر طبق آیین نامه های اجرایی از وزارتخانه ها، نهادها و سازمان های ملی و منطقه ای دارای شخصیت حقوقی با محدوده فعالیت در سطح کشور اهداف و ماموریت های سازمانی خود را با بهره مندی از پشتوانه علمی و دانشگاه های معتبر و کارشناسان ارشد حوزه های گوناگون برنامه ریزی و اجرا می نماید. "مرکز راهبری دانش پژوهان، مدرسان و مدیران گلاب" Golab_Educational_Institution@

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی