اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960413253537377

جامعه‌ای مجازی برای بازی، گفت‌وگو، اخبار، امتیاز، افتخار و شهرت

دنیایی برای عاشقان بازی در آریو

کد: 13960413253537377

https://goo.gl/EfkF6e

، تهران , (اخبار رسمی): «آریو» یک پلتفرم یک بازار آنلاین خرید و فروش بازی برای تمام کسانی‌ است که بازی می‌کنند، بازی می‌سازند و بازی را دوست دارند و با استفاده از یک اپلیکیشن اندرویدی یا بر بستر وب سایت قابل دسترسی است.

دنیایی برای عاشقان بازی در آریو

در Arioclub.com بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی، به جدیدترین بازی‌ها و حتی بازی‌های نوستالژیک و قدیمی دسترسی دارند.

به گزارش سایت آریو، بازى جزء جدایى‌ناپذیر زندگى ماست. بیشتر آدم‌ها بازى‌کردن را دوست دارند و خاطرات تلخ و شیرین بسیارى از این بازی‌ها دارند. گاهى برنده شده‌اند و گاه باخته‌اند، از تیم‌ها و بازیکن‌ها طرفدارى کرده و احساسات خود را با بازى‌کردن تخلیه کرده‌اند. شاید آن چیزی که در همه آدم‌ها مشترک است، عشق و علاقه به برنده‌شدن باشد. همین علاقه به بردن است که باعث می‌شود بازی‌ها لذت‌بخش و هیجان‌انگیز باشند. همه درون خود قهرمانی نهفته دارند که این قهرمان با بازی کردن فرصت بروز و درخشش پیدا می‌کند.
این روزها بازى و وسایل آن تغییر کرده و پیشرفته شده است و دوست‌داران آن نیز امکانات بیش‌ترى در اختیار دارند. ورود تکنولوژی به دنیای بازی‌ها، باعث شده است تا دوست‌داران بازی همه جا با کامپیوتر، کنسول وگوشی تلفن همراه، در حال بازی کردن باشند. اخبار بازى را دنبال  کنند، فارغ از این‌که کجا زندگى مى‌کنند با دوست و غریبه در سراسر دنیا هم‌بازى شوند تا جایى که حتى از بازى‌کردن درآمد هم کسب مى‌کنند.
علاوه بر کسانى که گه‌گاه و تنها به عنوان سرگرمى بازى مى‌کنند، افراد دیگرى هم هستند که بازى را حرفه‌اى انجام مى‌دهند و در مقابل، کسانى بازى‌ساز، ناشر و توسعه‌دهنده بازى هستند. همه این افراد نیاز به فضایى مشترک دارند تا بتوانند در کنار هم رشد کنند و تجربه‌هاى جدید به دست بیاورند.
«آریو» یک پلت فرم آنلاین جدید است که با استفاده از یک اپلیکشن اندرویدی  یا بر بستر وب سایت قابل دسترسی است. یک بازار آنلاین خرید و فروش بازی برای تمام کسانی‌ است که بازی می‌کنند، بازی می‌سازند و بازی را دوست دارند. آریو جامعه‌ای مجازی است برای بازی کردن، گفت‌وگو، کسب اخبار، به دست آوردن امتیاز، افتخار و شهرت، خرید و فروش بازی و لذت قهرمانی و بردن جایزه.
در این بازار آنلاین، بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی، دوستان جدید پیدا می‌کنند، به جدیدترین بازی‌ها و حتی بازی های نوستالژیک و قدیمی دسترسی دارند. تجربه های‌شان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند، طرف‌دار جمع می‌کنند و معروف می‌شوند.
از طرفی بازی‌سازان به جامعه هدف خود بی‌واسطه دسترسی دارند، می‌توانند بازی‌های اندروید و کامپیوتری را که ساخته‌اند معرفی کنند و به صورت دیجیتال به فروش برسانند. امنیت، سرعت، پشتیبانی و دسترسی آسان، امکانات ویژه آریو برای بازی‌سازهاست.
پیشخوان، اطلاعات سرویس بازی‌ها، گزارش‌های مالی، دسترسی سریع به پشتیبانی، دسترسی به مستندات و امکان ویرایش پروفایل شخصی، امکاناتی است که در پنل توسعه‌دهندگان آریو فراهم شده است.
اگر شما هم بازیکن، بازی‌ساز یا علاقه‌مند به بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه بی‌نظیر استفاده از امکانات آریو را از دست ندهید. تجربه‌ای که می‌تواند با بازی‌کردن و کسب امتیاز و پیشرفت شما جوایز هیجان‌انگیزی نیز برایتان به ارمغان بیاورد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آریو کلاب به آدرس Arioclub.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریو کلاب

«آریو» یک پلت فرم آنلاین جدید است، بازار آنلاین خرید و فروش بازی برای تمام کسانیست که بازی می کنند، بازی می سازند و بازی را دوست دارند. آریو جامعه ای مجازی است برای بازی کردن، گفتگو، کسب اخبار، به دست آوردن امتیاز، افتخار و شهرت، خرید و فروش بازی و لذت قهرمانی و بردن جایزه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]