اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960427254766618

سامانه‌های مدیریت در الکامپ 1396

کد: 13960427254766618

https://goo.gl/FfTwa2

، تهران , (اخبار رسمی): ‌شرکت سامانه های مدیریت به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر) حضور به هم می‌رساند.

سامانه های مدیریت در الکامپ 1396

سامانه های مدیریت در نمایشگاه الکامپ 96 از محصولات و راهکارهای جدید خود رونمایی خواهد کرد. پیشاپیش منتظر حضور گرمتان هستیم.

‌شرکت سامانه‌های مدیریت به عنوان شرکت حرفه‌ای‌ ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در ایران، در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر) حضور به هم می‌رساند.

شایان ذکر است که امسال نمایشگاه الکامپ (Elecomp) در تابستان و در بازه زمانی 30 تیر تا 2 مرداد ماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. 

سامانه های مدیریت در نمایشگاه الکامپ 96 از محصولات و راهکارهای جدید خود رونمایی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]