اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960428254837415

گروه کارخانجات شیشه اردکان میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت

افتتاح 16 خط تولید صنایع جانبی در گروه کارخانجات شیشه اردکان

کد: 13960428254837415

https://goo.gl/vNyrLg

، تهران , (اخبار رسمی): بهره برداری از 16 خط تولید صنایع جانبی گروه کارخانجات شیشه اردکان روز سه شنبه 96/04/27 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار یزد، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان استان و این شهرستان آغاز شد.

افتتاح 16 خط تولید صنایع جانبی در گروه کارخانجات شیشه اردکان

به گزارش روابط عمومی گروه کارخانجات شیشه اردکان، در جریان سفر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به اردکان طرح توسعه ی صنایع جانبی گروه کارخانجات شیشه اردکان شامل بزرگترین خط تولید شیشه سکوریت از نظر ابعاد، نخستین خط تولید اتوماتیک شیشه ساتینا و دکوراتیو و بزرگترین خط تولید شیشه ایمنی از نظر ظرفیت تولید در خاورمیانه مورد بهره برداری قرار گرفت. 

مدیرعامل کارخانجات شیشه اردکان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: با بهره برداری از این طرح توسعه ی، گروه کارخانجات شیشه اردکان توانایی تولید سالیانه پنج میلیون متر مربع شیشه سکوریت، چهار میلیون متر مربع آینه نقره ای و بیش از سه میلیون متر مربع انواع شیشه ساتینا و دکوراتیو را دارد. 
محمود عزیزیان افزود: تولید سالانه چهار میلیون مترمربع شیشه ایمنی ساختمانی و 2 میلیون مترمربع شیشه 2 جداره نیز به ظرفیت این واحد تولیدی صنعتی اضافه می شود. 
وی یادآور شد: خط تولید شیشه سکوریت این مجتمع، بزرگترین خط تولید در خاورمیانه از نظر ابعاد است که توانایی تولید شیشه سکوریت با ابعاد 3.5 در 8 متر و همچنین قابلیت تولید شیشه خم را دارد که برای راه اندازی این خط تولید که زمینه اشتغال 68 نیروی کار را به صورت سه شیفت فراهم می کند، بیش از 73 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است. 
عزیزیان ادامه داد: تولید آیینه 2 لایه رنگ با کیفیت استاندارد آلمان و ژاپن که قابلیت صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا را دارد از مهمترین ویژگی های خط تولید آیینه نقره ای این گروه تولیدی است که برای بهره برداری از این خط تولید که زمینه اشتغالزایی 46 نفر را به صورت سه شیفته فراهم می کند، نزدیک به 58 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است. 
وی همچنین اظهار کرد: خط تولید شیشه ساتینا و دکوراتیو این مجتمع نیز اولین و تنها خط تولید اتوماتیک شیشه ساتینا و دکوراتیو در خاورمیانه به شمار می رود که قابلیت تولید شیشه رنگی را دارد که برای راه اندازی این خط تولید که 58 فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده، بیش از 56 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است. 
مدیرعامل کارخانجات شیشه اردکان همچنین گفت: خط تولید شیشه ایمنی ساختمان بزرگترین خط تولید در خاورمیانه از لحاظ ظرفیت تولید است که با سرمایه گذاری 88 میلیارد ریالی برای 66 نفر به صورت سه شیفته اشتغالزایی به وجود آورده است. 
عزیزیان در خصوص خط تولید شیشه 2 جداره این مجتمع نیز یاد آور شد: این خط با بیش از 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغال 62 نفر را فراهم آورده، در زمینه تولید شیشه چند جداره، فریم لس و U Channel و هم چنین شیشه 2 جداره با استفاده از Lowe و مجهز به سیستم تمام اتوماتیک درزگیر به تولید محصول می پردازد. 
کارخانجات شیشه فلوت اردکان در زمینی به مساحت 75 هکتار تأسیس و عملیات ساختمانی اولین خط تولید این شرکت با ظرفیت 900 تن در روز در سال 1387 برای تولید انواع شیشه های فلوت ساده شفاف، رنگی، رفلکس، آئینه، لمینیت، 2 جداره و نشکن آغاز و طی نیمه دوم سال 1390 تکمیل و به بهره برداری رسید. کارخانجات شیشه فلوت اردکان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه، امکان تولید محصولاتی با کلاس A و قابل استفاده برای صنایع خودرو، آینه سازی و نیز شیشه ساختمانی مرغوب بر پایه استاندارد JIS ژاپن را فراهم کرده و اکنون با بزرگترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه، سبد کاملی از انواع محصولات شیشه تخت را تولید می کند. 
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بهره برداری چند طرح صنعتی و معدنی به استان یزد سفر کرده بود. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیشه اردکان

کارخانجات شیشه فلوت اردکان با هدف ایجاد کارخانجات اکتشاف و استخراج مواد معدنی ، تولید و فرآوری مواد اولیه شیشه ، تولید انواع شیشه به روش فلوت از ضخامت 1,8 الی 19 میلیمتر و ایجاد کارگاه های تولیدی صنایع جانبی شیشه در زمینی به مساحت 75 هکتار در اردکان یزد تأسیس و عملیات ساختمانی اولین خط تولید این شرکت با ظرفیت 900 تن در روز در سال 1387 برای تولید انواع شیشه های فلوت ساده شفاف ، رنگی ، رفلکس ، آئینه ، لمینیت ، دو جداره و نشکن آغاز و طی نیمه دوم سال 1390 تکمیل و به بهره برداری رسید. کارخانجات شیشه فلوت اردکان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه و شیشه های تولیدی خود ، امکان تولید محصولاتی با کلاس A و قابل استفاده برای صنایع خودرو ، آینه سازی و نیز شیشه ساختمانی مرغوب بر پایه استاندارد JIS ژاپن را فراهم نموده و اکنون با دارا بودن بزرگترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه و ارائه سبد کاملی از انواع محصولات شیشه تخت ، کاملترین مجتمع تولیدی شیشه در غرب آسیا بشمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید