اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960428254887418

به همت دپارتمان عمران موسیوند برگزار می‌شود

دوره آموزش گام به گام ETABS و SAFE و انجام پروژه‌های دانشجویی فولاد و بتن

کد: 13960428254887418

https://goo.gl/ucXnYb

، (اخبار رسمی): برگزاری دوره آموزشی آموزش گام به گام نرم ‌فزارهای ETABS و SAFE و انجام پروژه های دانشجویی فولاد و بتن با حضور جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی عمران از تاریخ 24 تیرماه آغاز شد.

دوره آموزش گام به گام ETABS و SAFE و انجام پروژه های دانشجویی فولاد و بتن

دوره های آموزشی دپارتمان عمران همگی در راستای رفع موانع ورود فارغ التحصیلان مهندسی عمران به بازارکار از برای کسب اطلاعات فنی و کاربردی تعریف و برگزار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دپارتمان عمران این دوره آموزشی به میزبانی شرکت رایان‌سازه و با حمایت انجمن بتن ایران توسط این مجموعه آموزشی در حال برگزاری است. 

مدیر عامل دپارتمان عمران هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران دانست و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت طراحی سازه ساختمان‌ها، مهندسین عمران و دانشجویان ترم‌های پایانی این رشته، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

 موسیوند درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی گفت: شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره ضمن تسلط بر استفاده از نرم‌افزارهای طراحی ETABS و SAFE مبانی طراحی سازه‌ها را می‌آموزند و پروژه های طراحی سازه‌های بتنی و فولادی را به صورت کامل و با اتکا به مطالب آموزش داده‌شده انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: مدرسان، همکاران و مشاوران ما همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

وی به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: دوره‌های آتی دپارتمان عمران نیز همگی در راستای رفع موانع ورود فارغ‌التحصیلان مهندسی عمران به بازارکار تعریف و برگزار خواهند شد.

گفتنی است اطلاعات بیشتر و آموزش‌های رایگان در نشانی www.civildep.com و  کانال تلگرام @civildep در دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دپارتمان عمران موسیوند

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش