اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960431255087424

در بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن معرفی شد:

انتخاب سیمان خاش به عنوان یکی از ۱۰ صنعت برتر کشور

کد: 13960431255087424

https://goo.gl/x25N6V

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون اول ریاست جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان انرژی اتمی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان تشکل‌های خصوصی و دولتی فعال در بخش صنعت و معدن امروز در سرسرای اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

در بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن سیمان خاش به عنوان یکی از ۱۰ صنعت برتر کشور انتخاب شد

خسرو جامعی: برنامه های این شرکت سیمان خاش در حول محور اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید هدفگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خاش، خسرو جامعی، مدیرعامل شرکت سیمان خاش  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون اول ریاست جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان انرژی اتمی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان تشکل‌های خصوصی و دولتی فعال در بخش صنعت و معدن امروز در سرسرای اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
وی افزود: شرکت سیمان خاش در این مراسم به عنوان یکی از 10 صنعت برتر کشور انتخاب شد.
وی با تبریک این موفقیت به مردم سیستان و بلوچستان و خاش گفت: خداوند را شاکریم در سال‌های متوالی به همت کارگران و کارکنان سخت کوش شرکت سیمان خاش توانسته ایم در عرصه تولید و توجه به کیفیت، فروش و صادرات و استاندارد از عملکرد موفق خود در ابعاد استانی، منطقه ای و ملی دفاع کنیم.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان بیان کرد: حمایت‌های دولت، تعامل با نمایندگان مجلس و بهره گرفتن از ظرفیت‌ها و اتکا به توان نیروهای بومی به موفقیت‌های این شرکت کمک کرده است.
جامعی افزود: برنامه‌های این شرکت در حول محور اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید هدفگذاری شده است.
وی گفت: شاخص ‌هایی مانند استفاده از کالای داخلی، توجه به تولید ملی و نقش سیمان خاش در حوزه تولید و اشتغال مدنظر این مجموعه قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیمان خاش

شرکت سیمان خاش، قدیمی ترین کارخانه تولید سیمان در منطقه جنوب شرقی ایران، استان سیستان و بلوچستان است که در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث و از سال 1374 به بهره برداری رسیده است که با تبدیل شرکت به سهامی عام در سال 1377، نهایتا در سال 1381 در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. این شرکت علیرغم قرار گرفتن در یکی از نقاط محروم کشور، با تدوین برنامه استراتژیک جهت توسعه بازارهای فروش محصولات خود در سطح کشور و بازارهای جهانی و کشف و نفوذ در بازارهای جدید، در سال 1386 نسبت به اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید از 2000 تن به 2600 تن کلینکر در روز اقدام و در حال حاضر توانائی تولید و تحویل روزانه 000/3 تن انواع سیمان را داراست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]