اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960504255635416

بازدید مدیران استانی بانک ایران زمین از مجموعه کلینیک سلامت سپاهان

کد: 13960504255635416

https://goo.gl/opNNo6

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین در راستای رسیدگی به مسائل حوزه بهداشت و درمان از مجموعه کلنیک سلامت سپاهان از بخش‌های مختلف بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبود های این مرکز سلامت قرار گرفت.

بازدید مدیران استانی بانک ایران زمین از مجموعه کلینیک سلامت سپاهان

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضاسبزواری مدیراستان ضمن تشکر و ارج نهادن به تلاش‌های شبانه روزی پزشکان و پرسنل تلاشگر مرکز پزشکی اظهارداشت: پزشکان و نیرو‌های درمانی با سعه صدر، روحیه و اخلاق اسلامی می‌توانند مرهم و التیام بر درد بیماران و مراجعه کنندگان باشند.

محمدرضا سبزواری درادامه ضمن تشریح اهم فعالیت‌های اقتصادی بانک‌ها به ضرورت ارائه خدمات متنوع بانک ایران زمین پرداخت و این بانک را پیشرو درعرصه ارائه خدمات نوین بانکی عنوان و با اشاره به طرح‌های مختلف در زمینه  ارتقاء، حمایت و توسعه بخش سلامت و درمان اظهار امیدواری کرد: این سیاست‌ها و ایجاد رابطه متقابل گامی در جهت رفع دردهای آحاد جامعه و بهبود وضعیت زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی بوده و گامی به سوی توسعه عدالت در بخش سلامت و کاهش هزینه‌ها را به ارمغان داشته باشد.

کلاهدوزان مدیر کلینیک سلامت سپاهان مجموعه در حاشیه این دیدار با بیان این که مهمترین هدف این بازدید آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این مجموعه بوده است، حمایت بانک‌ها از عوامل فعال در حوزه سلامت به خصوص در زمینه ساخت و تکمیل واحد‌های بیمارستانی،کلنیکی و پشتیبانی مالی را بسیار مهم عنوان و افزود: خرید برخی از تجهیزات پزشکی می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات موجود در زمینه توسعه بهداشت عمومی و درمان را حل کرده و گره گشای مشکلات مردم باشد.

وی با ارائه گزارش از وضعیت پروژه‌های در دست اقدام و نیز برنامه‌های آینده مجموعه در حوزه بهداشت و درمان گفت: تدوین برنامه‌های مختلف، تامین و تجهیز بخش‌های گوناگون و آماده سازی جهت بهره برداری نیازمند همکاری دوجانبه است و امیدوارم همچون گذشته  تعاملات خوبی را با بانک ایران زمین داشته باشیم.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]