اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960506255717446

افتتاح اولین سایت پذیرش آنلاین سفارش خوشنویسی اصیل ایرانی

کد: 13960506255717446

https://goo.gl/jR79jg

، (اخبار رسمی): وب‌سایت «به نام هنر» با هدف پذیرش آنلاین سفارش آثار اصیل خوشنویسی ایرانی رونمایی شد.

صفحه اصلی سایت به نام هنر

ایجاد یک بستر عالی جهت پذیرش سفارش خوشنویسی و تبدیل جملات و اشعار به تابلو خط‌های زیبا و بی نظیر از اهداف مهم این وب‌سایت است.

به گزارش روابط عمومی به نام هنر، وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه خوشنویسی از ابتدای امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

میثم حاج‌حیدری، مدیرعامل این مجموعه در این زمینه گفت: در این پایگاه اینترنتی «به نام هنر» به نشانی www.benamehonar.com بخش‌هایی از قبیل سفارش خوشنویسی کاملا مطابق با سلیقه مشتری، پرداخت آنلاین هزینه سفارش، تحویل پستی سفارش‌ها و همچنین فروش آثار آماده خوشنویسی در دسترس است.

حاج‌حیدری افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان هنردوستان و طرفداران هدیه‌های خاص است.

وی در پایان تاکید کرد: ایجاد یک بستر عالی برای پذیرش سفارش خوشنویسی و تبدیل جملات و اشعار به تابلو خط‌های زیبا و بی‌نظیر از اهداف مهم این وب‌سایت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به نام هنر

مشخصات شرکت تکمیل نشده استبـه نـام هـنـر اولین بستر آنلاین جهت سفارش خوشنویسی اصیل ایرانی می باشد که با هدف گسترش این هنر فاخر در سال 1395 پا به عرصه اینترنت گذاشت. پذیرش سفارش خوشنویسی ماموریت اصلی این سایت می باشدو در این راستا با ارائه بخش مجزای پذیرش سفارش با فرمی بسیار کاربرپسندانه، روزانه پذیرای سفارش بی شماری از هنردوستان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]