تخصصی ترین و معتبرترین کنفرانس بین المللی عمرانی با مجوز رسمی وزارت علوم و نمایه ISC

فراخوان مقاله در کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های نوین در مهندسی عمران

کد: 13960511256197465

https://goo.gl/TgjRPA

، تهران , (اخبار رسمی): تخصصی‌ترین و معتبرترین کنفرانس بین‌المللی علمی، پژوهشی و اجرایی فعالان عرصه عمران با حضور اساتید برجسته داخلی و بین‌المللی و با مجوز رسمی وزارت علوم و نمایه ISC در 24 و 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

فراخوان مقاله در کنفرانس بین المللی پیشرفت های نوین در مهندسی عمران
فراخوان مقاله در کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های نوین در مهندسی عمران

به گزارش دبیرخانه این کنفرانس، در این رویداد که در دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، اساتید برجسته داخلی و بین المللی حضور خواهند یافت. کارشناسان این حوزه می‌توانند از طرق زیر مقالات تخصصی خود را به این کنفرانس ارسال کنند.

سایت کنفرانس:

  • ICCE.shomal.ac.ir
  • مهلت ارسال مقالات: 31 شهریور ماه 
  • اعلام نتایج داوری مقالات: 15 مهر ماه 
  •  برگزاری 24 و 25 آبان ماه ۱۳۹۶

 

امتیازات شرکت در کنفرانس: 

از امتیازات این کنفرانس اعتبار ویژه ای است که برگزاری این رویداد با حمایت و همکاری مستقیم نهاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد و دارای مجوز رسمی برگزاری در سطح بین المللی از آن وزارت خانه به شماره 54449/16 بوده و تحت تایید و حمایت آن وزارتخانه و تمام دانشگاه ها می باشد. همچنین این رویداد در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در اولین قدم نمایه شده است. شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.
همچنین پشتیبانی چاپ مقالات در مجلات معتبر، برگزاری تخصصی ترین کارگاه های عمرانی با همکاری سازمان های برجسته در این حوزه و همکاری با انجمن های تخصصی عمرانی کشور و همه ی انجمن های علمی عمران دانشگاهی از برجستگی های این رویداد می باشد.
لینک نمایهISC:  
کد اختصاصی: 70401-96170
 http://conf.isc.gov.ir/icce96 

لینک نمایه در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
    yon.ir/Qb8w8

لینک نمایه در سیویلیکا
  https://www.civilica.com/Calendar-ICCECONF01.html


تاریخ های مهم:

  • مهلت ارسال مقالات 31 شهریور ماه ۱۳۹۶
  • اعلام نتایج داوری مقالات: 15 مهر ماه ۱۳۹۶
  • برگزاری 24 و 25 آبان ماه ۱۳۹۶


برای اطلاع دقیق از محورهای کنفرانس به آدرس زیر مراجعه نمایید
http://icceconf.com/cnf/about?bases

کلیه گواهینامه های کنفرانس دارای هولوگرام امنیتی و مهر برجسته و کد شناسایی اختصاصی بوده که در هر زمان از طریق کد فوق الذکر از طریق سامانه احراز اصالت گواهینامه قابل استعلام و پیگیری می باشد.

لینک عضویت در کانال تلگرام :
     https://telegram.me/ICCECONF 

علاقه‌مندان برای اطلاعات کامل تر درباره نحوه ثبت نام و کارگاه ها و سایر مزایا می توانند به سایت کنفرانس به آدرس  ICCE.shomal.ac.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنفرانس بین المللی پیشرفت های نوین در مهندسی عمران

کنفرانس بین المللی پیشرفت های نوین در مهندسی عمران به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع عمران، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مذکور باشد. این کنفرانس با شعار "پیشرفت های نوین در مهندسی عمران" فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در حوزه مهندسی عمران، است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]