اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960514256377460

استارتاپی جدید؛ این بار برای انجام خدمات منزل

وب سایت و اپلیکیشن کشو، سامانه ارائه آنلاین خدمات منزل و محل کار رونمایی شد

کد: 13960514256377460

https://goo.gl/bNs8pB

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ  "کشو - Kesho" با هدف ارائه خدمات منزل و محل کابر مبتنی بر مکان به کاربران در تهران رونمایی شد.

وب سایت و اپلیکیشن کشو، سامانه ارائه آنلاین خدمات منزل و محل کار رونمایی شد
روش استفاده از کشو - kesho.ir

کشو، سامانه هوشمند خدمات منزل و محل کار، با ارائه خدمات مورد نیاز کاربران توسط متخصصین آموزش دیده و تظمین شده به دنبال خدمات با کیفیت و ارزان است.

به گزارش روابط عمومی استارتاپ کشو، 1 مرداد 1396 نمایشگاه الکامپ 2017 تهران میزبان رونمایی از وب سایت و اپلیکیشن کشو بود.

از  ویژگی‌های این وبسایت و اپلیکیشن می‌توان به دسترسی به متخصصین مطمئن، حرفه ای و آموزش دیده در محدوده محل زندگی کاربران، پشتیبانی 24 ساعت از خدمات، پرداخت آنلاین پس از اتمام خدمت و ارائه قیمت رقابتی را اشاره کرد تا به واسطه این خدمت تازه خدماتی با کیفیت، ارزان و مطمئن را برای مصرف کنندگان فراهم شود.

همچنین وب سایت و اپلیکیشن کشو دارای امتیازاتی همچون امکان دریافت پنج پیشنهاد قیمت از نزدیک‌ترین متخصصین و مقایسه نظرات دیگر کاربران و سوابق کاری هر یک از متخصصین است و می‌تواند باعث یافتن بهترین متخصص مورد نظر و انجام سرویس در زمان و مکان تعیین شده، شود.

دکتر علی معدنی مدیرعامل استارتاپ کشو تولید این محصول را نتیجه 5 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیقات بازار، برنامه ریزی و مدل سازی، پیاده سازی وب سایت و اپلیکیشن کشو، جذب نیروهای متخصص برای هر یک از خدمات ارائه شده برای تولید این محصول از اواخر سال 1395 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 30 مرداد 1396 اعلام و ادامه داد: خدمات "کشو" شامل مجموعه ای از سرویس های مورد نیاز مشتریان در منزل یا محل کار است که در 8 دسته کلی به شرح زیر دسته بندی می‌شوند: نظافت، تعمیرات و خدمات، زیبایی و سلامتی، فنی و مهندسی، طراحی داخلی ، مجالس و تشریفات، حمل و نقل، آموزش و سرگرمی.
کشو سعی برآن دارد تا نیازهای مشتریان را در محل خود، با بالاترین کیفیت و مطمئن برطرف نمایید بنابراین تمامی متخصصین کشو تشخیص هویت (گواهی عدم سوء پیشینه و مدارک شناسایی) دارند و در مرکز آموزش کشو، مهارت آنها ارزیابی شده است.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر، استفاده از این خدمات و دانلود اپلیکیشن کشو می‌توانند به سایت آن به آدرس Kesho.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کشو

استارتاپ کشو، پلتفرم هوشمند ارائه خدمات، در منزل و محل کار به صورت آنلاین می‌باشد. در این سامانه کاربران می‌توانند با سفارش سرویس مورد نظر از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل، پیشنهاد قیمت‌هایی توسط نزدیک‌ترین متخصصین مطمئن و آموزش دیده دریافت نمایند و یکی را انتخاب کرده تا سفارش درخواست شده را در زمان و مکان تعیین شده انجام دهد. همچنین متخصصین با مهارت‌های متفاوت می‌تواند از طریق وب سایت کشو (kesho.ir) و اپلیکیشن کشو ثبت نام کند و پس از طی مراحل ثبت نام و مصاحبه حضوری و آموزش، به ارائه خدمات و درآمدزایی بپردازند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]