اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256657480

صعود 30 نفره به قله علم کوه با جلو قدمی عمو حسن 78 ساله

کد: 13960516256657480

https://goo.gl/w4Qv2i

، تهران , (اخبار رسمی): عمو حسن پیرمرد 78 ساله است که از سال 77 گروه کوه نوردی میلاد را تاسیس کرده و بدون چشم داشت مالی لذت گردش گری را تقریبا برای تمامی نقاط دیدنی ایران به کام تعداد زیادی جوان پر شور شیرین کرده است. جمعه گذشته عمو حسن در یک برنامه بی سابقه یک گروه 30 نفره را به ارتفاع 4850 متری علم کوه رسانید.

صعود 30 نفره به قله علم کوه با جلو قدمی عمو حسن 78 ساله
صعود 30 نفره به قله علم کوه در گروه کوه نوردی میلاد

جمعه گذشته ۱۳ مرداد ۹۶ در اقدامی کم سابقه حدود ۳۰ نفر از اعضا گروه کوه نوردی میلاد به طور همزمان با جلو قدمی عمو حسن موفق به صعود به دومین قله بلند ایران علم کوه شدند

به گزارش روابط عمومی گروه کوهنوردی میلاد، حسن ملکی معروف به عمو حسن متولد مرداد ۱۳۱۸ پیرمردی دوست داشتنی و باتجربه است که گروه کوهنوردی میلاد را در سال ۱۳۷۷ تاسیس کرد. وی هدف از تاسیس گروه را ایجاد فضایی سالم و ورزشی برای جوانان عنوان می‌کند، ایشان در خصوص سلامت گروه بسیار حساس هستند به طوری که مصرف دخانیات و هرچیز مضری در گروه ممنوع است و اگر عضوی به هر دلیلی، مناسب حضور در گروه نباشد حذف می‌شود.
گروه میلاد به مدیریت عمو حسن در ۱۸ سال گذشته به بیشتر قله های مطرح ایران مثل دماوند، علم کوه و سبلان صعود و در برنامه های به اصطلاح گلگشتی به اقصی نقاط کشور سفر کرده، از قلعه بابک در آذربایجان شرقی تا جزیره هرمز در خلیج فارس. در سال های اولیه هماهنگی از طریق تماس تلفنی انجام میشد اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی برنامه ها از طریق شبکه های اجتماعی اعلام و بعد از هر برنامه عکس ها و خاطرات گروه به اشتراک گذاشته می‌شود.
جمعه گذشته ۱۳ مرداد ۹۶ در اقدامی کم سابقه حدود ۳۰ نفر از اعضا این گروه به طور همزمان با مدیریت عمو حسن و البته حمایت اعضا قدیمی تر گروه موفق به صعود به دومین قله بلند ایران علم کوه شدند.

از نکات قابل توجه گروه ازدواج حدود ۵۰ زوج از اعضا گروه با یکدیگر است که ماحصل آن و همچنین ازدواج های اعضا گروه با افراد خارج از گروه بالغ بر ۴۰ فرزند است که عموحسن آنها را نوه های گروه می نامد.

شایان ذکر است که امسال هم طبق روال هر ساله ۲۲ مرداد ماه اعضای گروه به همراه همسر و فرزندانشان در پارک لاله تهران چند ساعتی را جمع می‌شوند و به پاس این جلوداری میلاد عموحسن را جشن می‌گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه کوهنوردی میلاد

حسن ملکی معروف به عمو حسن متولد مرداد ۱۳۱۸ پیرمردی دوست داشتنی و باتجربه است که گروه کوهنوردی میلاد را در سال ۱۳۷۷ تاسیس کرد. وی هدف از تاسیس گروه را ایجاد فضایی سالم و ورزشی برای جوانان عنوان میکند، ایشان در خصوص سلامت گروه بسیار حساس هستند به طوری که مصرف دخانیات و هرچیز مضری در گروه ممنوع است و اگر عضوی به هر دلیلی، مناسب حضور در گروه نباشد حذف میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | باشگاه‌ها