اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256767486

ماهنامه اقتصادی تیتر صبح منتشر شد

کد: 13960516256767486

https://goo.gl/H44whp

، تهران , (اخبار رسمی): ماهنامه اقتصادی تیتر صبح بر آن است تا با کمک افراد صاحب نظر اقتصادی داخلی و خارجی، تحلیلگر و ارائه دهنده‌ی مسائل اقتصادی روز دنیا و جمهوری اسلامی ایران و شاهد پیشرفت های این حوزه در سطوح ملی و بین المللی باشد تا تبدیل به صدای صنعت و اقتصاد ایران گردد.

ماهنامه اقتصادی تیتر صبح منتشر شد
ماهنامه اقتصادی تیتر صبح منتشر شد

امروزه با پیشرفت سطح و سرعت اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها، نیاز به تولید محتوای کارشناسانه و در راستای حقیقت‌های موجود در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود؛ محتوایی که، در عین بیان صادقانه، قدرت تحلیل مسائل روز را هم داشته باشد و به مخاطب خود چشم‌اندازی واقعی ارائه کند.

شرایط امروز دهکده جهانی اقتصاد و شرایط ویژه اقتصاد کشورمان نیازمند بیان‌شدن مطالبی است که، با گسترش فناوری و استارت‌آپ‌ها و روش‌‌های جدید در بازاریابی و فروش و معرفی تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات گوناگون در جامعه، دربردارنده‌ی تحلیل مسائل حال و آینده‌ی بازار و اقتصاد و رویکردهای جدید آن برای تولیدکننده و مصرف کننده باشد. بی‌تردید، این موضوع در سطوح کلان از نیازهای اصلی دولت‌ها نیز شمرده می‌شود.

ماهنامه‌ی اقتصادی تیتر صبح بر آن است، با کمک افراد صاحب‌نظر در اقتصاد داخلی و خارجی، مسائل اقتصادی روز دنیا و جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های این گستره را، در سطوح بین‌المللی و داخلی، مطرح و تحلیل کند تا به صدای صنعت و اقتصاد ایران تبدیل شود.

پیشرفت‌های دانش و فناوری در دههی اخیر و نقش آن در اقتصاد، تحلیل های اقتصادی را از نیازهای اصلی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی کرده است تا با بصیرت و آگاهی کافی وارد مبحث سرمایه‌گذاری در پهنه‌های گوناگون اقتصادی شوند و از امنیت و ارزش افزوده‌ی سرمایه‌گذاری خود اطمینان حاصل کنند. در کنار این مباحث، توجه به امنیت مرزها و ثبات داخلی نیز از موضوع‌های مهم است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در این زمینه بسیار قدرتمند عمل کرده و اکنون امن‌ترین و مقتدرترین کشور خاور میانه و غرب آسیا لقب گرفته است.

 جمهوری اسلامی ایران، دارنده‌ی گسترده‌ترین منابع ترکیبی نفت و گاز جهان و یکی از غنی‌ترین کشورها از نظر ذخایر معدنی و از ثروتمندترین کشورهای دارای منابع خدادادی در دنیاست که همیشه مورد توجه جهانیان در زمینهی سرمایه‌گذاری بوده است.

در کشاورزی نیز، از نظر حاصلخیزی در مناطق قابل کشت و وجود اقلیم‌های متفاوت، یکی از پربارترین کشورهای دنیا شمرده می‌شود؛ به‌گونه‌ای که از سیزده اقلیم موجود در دنیا، یازده اقلیم در ایران وجود دارد که این توانمندی بالا می‌تواند کشور ما را به یکی از مناطق ویژه‌ی تحقیقات کشاورزی در دنیا تبدیل کند.

در کنار این بسترهای مهم و استراتژیک، باید از نیروی کار جوان و تحصیل‌کرده و خلاق ایرانی نیز سخن گفت. کشور ما، طبق آمار و از نظر نسبت تعداد دانشجو به جمعیت، جزء ده کشور برتر دنیاست. ایران، در پرورش مهندس در دنیا، رتبه‌ی سوم را دارد و این‌ها همگی بیانگر بستری عالی و آمیزه‌ای از فرهنگ و تمدن چند هزار سالهی ایرانیان همراه با ثروت‌های عظیم خدادادی و نیروهای جوان، متخصص، مستعد و توانمند است که همیشه در پهنه‌های گوناگون دانش در دنیا خوش درخشیده‌اند؛ به‌گونه‌ای که جمهوری اسلامی ایران اکنون رتبه‌ی سیزدهم تولید دانش در دنیا و از نظر شاخص شتاب علمی نیز، رتبه‌ی نخست را دارد و در بین کشورهای منطقه نیز دارای رتبه‌ی نخست علمی است.

اکنون در جمهوری اسلامی ایران، صدها میلیارد دلار طرح گوناگون آب و برق و نفت و گاز و صنایع متنوع آماده‌ی سرمایه‌گذاری است که بیش از دویست میلیارد دلار از آن مربوط به پروژه های نفت و گاز است.

با اجرای برنامه‌ی جامع اقدام مشترک (برجام) و خروج ایران از بسیاری از تحریم‌های ظالمانه، همچون تحریم‌های نفت و گاز، پتروشیمی، کشتیرانی و کشتی‌سازی، خودروسازی و حمل‌ونقل و بیمه‌های بین‌المللی، روند جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور ما سرعت زیادی گرفته است. خوشبختانه شاهدیم که در یک‌سال ‌و ‌نیم گذشته، موج بزرگی از سرمایه‌گذاران خارجی به سمت ایران سرازیر شده است. آن‌ها در پی سرمایه‌گذاری در صنایع گوناگون‌اند که شاخص‌ترین آن‌ها سرمایه‌گذاری و قرارداد بزرگ شرکت نفتی توتال در صنایع نفتی ایران است و نشان از اعتماد بالای دنیا به سرمایه‌گذاری در ایران دارد.

در کنار همه‌ی این ویژگی‌ها، باید سخنی هم از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی ایران بگوییم؛ از هفت هزار سال فرهنگ و تمدن، طبیعت و زیبایی‌های خدادادی آن که از چشم‌نوازترین و خاطره‌انگیزترین مقاصد گردشگری دنیاست. خوشبختانه، با سرمایه‌گذاری در گستره‌های گوناگون گردشگری در ایران، امروزه با افزایش چشمگیر سفر گردشگران خارجی به کشورمان روبه‌روییم. این زمینه نیز همچنان بکر است و فضای بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد.

ما با ماهنامه‌ی تیتر صبح آمده‌ایم تا از حقایق کشوری بگوییم که خداوند بیشترین ثروت‌ها و منابع را به آن ارزانی داشته است؛ با مردمی که میراث‌دار هفت هزار سال تاریخ و تمدن و فرهنگ این سرزمین‌اند؛ سرزمینی با طبیعت چهارفصلِ رؤیایی. آمده‌ایم از ایران بگوییم، از کشور زیبایی‌ها.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه اقتصادی تیترصبح

ماهنامة اقتصادی تیتر صبح بر آن است، با کمک افراد صاحب‌نظر در اقتصاد داخلی و خارجی، مسائل اقتصادی روز دنیا و جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های این گستره را، در سطوح بین‌المللی و داخلی، مطرح و تحلیل کند تا به صدای صنعت و اقتصاد ایران تبدیل شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها