اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960518257056618

تصاویر الکامپ 96

گزارش تصویری حضور شرکت سامانه‌های مدیریت در الکامپ 96

کد: 13960518257056618

https://goo.gl/eKyqMd

، تهران , (اخبار رسمی): از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های برگزاری این دوره را می‌توان به تغییر زمان برگزاری از فصل زمستان به تابستان، افزایش تعداد سالن‌های نمایشگاه و ظرفیت تخصیصی به مشارکت‌کنندگان (رشد 70 درصدی نسبت به دوره قبل) و همچنین حضور پر رنگ بخش الکام استارز اشاره کرد.

گزارش تصویری حضور سامانه های مدیریت در الکامپ 96
سامانه های مدیریت در نمایشگاه الکامپ 96

شرکت سامانه های مدیریت به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران در نمایشگاه الکامپ 96 حضور به هم رسانید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سامانه‌های مدیریت، همانطور که در خبرهای پیشین به آن اشاره شده است، شرکت سامانه های مدیریت به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه دهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران در نمایشگاه الکامپ 96 حضور به هم رسانید.

بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت فناوری اطلاعات کشور، در تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد ماه 1396 برگزار شد. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های برگزاری این دوره را می‌توان به تغییر زمان برگزاری از فصل زمستان به تابستان، افزایش تعداد سالن‌های نمایشگاه و ظرفیت تخصیصی به مشارکت‌کنندگان (رشد 70 درصدی نسبت به دوره قبل) و همچنین حضور پر رنگ بخش الکام استارز اشاره کرد. 

از اتفاقات جالب این دوره را می‌توان به عدم برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد (البته دلیل اصلی این کار، درگیر بودن مشارکت‌کنندگان جهت ساماندهی غرفه‌های خود عنوان شد) که در نتیجه فقط با برش روبان توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور (آقای ابوالحسن فیروزآبادی) و رئیس سازمان نظام رایانه‌ای کشور (مهندس ناصرعلی سعادت) آغاز گردید.

برای مشاهده تصاویر بیشتری از نمایشگاه الکامپ، مراحل آماده‌سازی غرفه شرکت، بازدیدکنندگان و مشتریان می‌توانید از سایت www.bmsd.ir بازدید کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]