اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960519257157497

استخدام راه آهن 96 | فراخوان جدید استخدامی راه آهن سال 96

کد: 13960519257157497

https://goo.gl/DE9Wat

، (اخبار رسمی): استخدام راه آهن 96 مدتی ست آغاز گشته و بسیاری از هم وطنان کارجو و علاقه مند به مشاغل ریلی، خواهان استخدامی راه آهن سال در سال 96 هستند. در این مقاله به بررسی این فراخوان بزرگ استخدامی و شرایط استخدام راه آهن را مورد تحلیل قرار میدهیم.

استخدام راه آهن 96 | فراخوان جدید استخدامی راه آهن سال 96
استخدام راه آهن 96 | فراخوان جدید استخدامی راه آهن سال 96

اطلاعیه ها و آگهی های استخدام راه آهن 96 - شرایط آزمون و دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی راه آهن سال 96 در سایت کاریاب مورد تحلیل قرار گرفته است.

به گزارش کاریاب، استخدام راه آهن 96 مدتی ست آغاز گشته و بسیاری از هم وطنان کارجو و علاقه مند به مشاغل ریلی، خواهان استخدامی راه آهن سال در سال 96 هستند. در این مقاله به بررسی این فراخوان بزرگ استخدامی و شرایط استخدام راه آهن را مورد تحلیل قرار می‌دهیم.

 

استخدامی راه آهن در شال 96 و جزییات آن

در اواخر سال 1394 کشور ما ایران دارای 13348 خط راه آهن ریلی استاندارد بوده است و همچنین 96 کیلومتر خط ریلی عریض را نیز دارا است. اقدام به احداث و بهره برداری از خطوط راه آهن ریلی در ایران در زیر نظر شرکت ساخت و گسترش زیربناهای حمل و نقل قرار دارد که این سازمان مسئولیت خدمات لازم را بر عهده دارد. اما بهره برداری از این خطوط زیر نظر شرکت راه آهن ایران قرار دارد. از جمله وسایل عمومی برای حمل و نقل راه آهن است که برای اولین بار در سال 1825 در انگلستان راهندازی شد. جورج استیونسن افتخار اختراع راه آهن را دارد. اما مدت زمانی به طول انجامید تا قطار وارد ایران شد. می‌توان گفت در زمان وزارت امیرکبیر بود که ایران د تلاش بود تا به این تکنولوژی دست یابد. دستیابی به این تکنولوژی یعنی راه آهن همواره یک آرزو محسوب می‌شده است، اما یک آرزوی ملی و ضروری.  اما دست یابی به این آرزوی بزرگ تا سال 1306 برای ما دست نیافتنی بود. اگر شما نیز بدنبال نمونه سوالات استخدامی راه آهن هستید، به اطلاع تان میرسانیم که به زودی در این صفجه قرار میدهیم.

 

تاریخچه شرکت راه آهن را نیز بدانید

با احداث راه آهن از شهر رشت به بخش بندر پیربازار و سپس به بندر انزلی در سال 1848 میلادی، جرقه احداث اولین خطوط راه آهن در ایران زده شد. احداث خطوط راه آهن در ایران مصادف با این زمان است. خطوط راه آهن آن زمان قدیمی و فرسوده شده اند و هنوز هم باقی مانده این خطوط راه آهن قدیمی و یک لوکوموتیو در آن محدوده مشاهده می‌شود. این باقی مانده ها را می‌توان در محدوده بنادر مربوط به اداره کل استان گیلان مشاهده نمود. البته در زمان رضا شاه نیز این خطوط راه آهن قدیمی استفاده می‌شدند. همزمان با قدیمی شدن سایر خطوط راه آهن موجود، دیدگاه هایی مبنی بر ساخت و احداث خطوط راه آهن جدید در سایر نقاط کشور وجود داشت که می‌توان به احداث خطوط راه آهن از سواحل جنوبی بخش دریای مازندران به شهر آمل اشاره نمود. احداث این خط جدیدمربوط به سال 1886 میلادی است.

 

معرفی شرکت راه آهن ایران

اولین خطوط راه آهن ریلی در ایران که به طول 149 کیلومتر بود از تبریز به جلفا احداث گردید و مورد بهره برداری قرار گرفت. نکته ی مهمی که لازم است ذکر گردد این است که این مسیر نخستین و تنها خط راه اهن برقی کشور ایران است. وزارت راه در کشور مامور ساختن خطوط راه آهن ایران بود و راه آهن سراسری ایران در حال احداث بود که که خطوط راه آهن شهر گرمسار به طرف مشهد در دست ساخت قرار گرفت. در تاریخ 24 اسفند سال 1316 بود که کار بر روی ساختمان ایستگاه شاهرود به طول 315 کیلومتر آغاز شد و سعی بر آن بود که این ایستگاه تا سال 1320 به اتمام برسد و ریل سازی و زیر سازی آن در مرحله بهره برداری قرار گیرد.

اما ساخت ایستگاه شاهرود همزمان با بروز جنگ جهانی دوم بود و همین مسئله باعث شد تا عملیات ساخت و بهره برداری از ایستگاه شاهرود متوقف گردد. در سال 1326 با مشارکت وزارت راه عملیات احداث خطوط راه   آهن ایستگاه شاهرود دوباره شروع گردید و این عملیات بالاخره در تاریخ 17 دی ماه سال 1335 به اتمام رسید و استفاده از این خطوط راه آهن شروع شد. پس از راهندازی این خطوط، خطوط راه آهن بعدی که در دست احداث قرار گرفت خط شهر بزرگ تهران به تبریز بود. راهندازی این خط از تهران آغاز شد و عملیات آن تا میانه پیش رفت که به دلیل همزمان بودن احداث این خط نیز با جنگ جهانی دوم عملیات این خط راه آهن هم تا بعد از جنگ متوقف گردید. اما پس از جنگ نیز این عملیات ادامه پیدا کرد و عملیات ساخت راه آهن از میانه شروع شد وتا به مراغه ادامه پیدا کرد و بالاخره در تاریخ 29 مهر 1335 عملیات مربوطه در ایستگاه مراغه خاتمه پیدا کرد و به بهره برداری رسید. شایان ذکر است که علاوه بر عملیات بیان شده در رابطه با احداث خطوط راه آهن کشور ایران سایر خطوط نیز به همین صورت احداث و راهندازی شدند. همه ساله نمونه سوالات استخدامی راه آهن ادوار گذشته مورد استقبال کارحو در سایت قرار میگیرد! اگر متقاضی استخدام راه آهن 96 هستید، حتما اخبار این صفحه را دنبال کنید.

 

استخدام راه آهن 96 برای مشاغل ریلی

وجود افراد متعهد، دلسوز و متخصص برای کار کردن در هر ارگانی ضروری است. از جمله سازمان مهمی که مسئولیت سنگینی را در قبال جان مردم بر عهده دارد شرکت راه آهن ایران است. در استخدامی راه آهن افرادی باید پذیرش شوند که شرایط استخدام راه آهن 96 را دارا باشند و همچنین توانسته باشند در آزمون استخدامی راه آهن پذیرش شوند. شرکت راه آهن ایران قصد دارد تا از طریق برگزاری آزمون، افراد لازم که واجد شرایط نیز هستند در استخدامی راه آهن پذیرش نماید. نمونه سوالات استخدامی راه آهن بزوردی در سایت کاریاب قرار میگیرد.

 

استخدامی راه آهن 96 امسال چگونه برگزار می‌شود؟

استخدام راه آهن 96 نیز مانند سال های گذشته، دارای شرایط و ویژگی هایی است که افراد و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط مربوط به استخدامی راه آهن می‌توانند در استخدام راه آهن سال 96 شرکت کنند و در صورت موفقیت در آزمون و موفقیت در گزینش مربوط به استخدام راه آهن به عنوان یکی از پرسنل این شرکت مشغول به کار شوند. زمان، محل برگزاری آزمون و شرایط و ضوابط مربوط به استخدام راه آهن از طریق سایت مربوطه، روزنامه های معتبر اعلام خواهد شد و افراد می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره استخدام راه آهن 96 به این منابع مراجعه نمایند. نمونه سوالات استخدامی راه آهن نیز بزودی در همین صفحه قرار میگیرد.

 

شرایط استخدامی راه آهن 96

کلیه افراد و علاقه مندان به شرکت در استخدام راه آهن 96 لازم است تا شرایط لازم را که در ادامه برای این افراد تشریح می‌شود به طور کامل مطالعه نمایند. این فراخوان استخدامی راه آهن هم برای افراد راه آهنی (قبلا پیمانی و قراردادیبوده اند) و هم افراد غیر راه آهنی است. شرکت راه آهن در نظر دارد اقداماتی را در ادامه پروژه های قبلی به انجام رساند که از آن به عنوان پروژه قابلیت سازی 3 اسم می‌برد. افراد در صورت دارا بودن شرایط استخدام راه آهن می‌توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند. اگر متقاضی نمونه سوالات استخدامی راه آهن هستید همین صفجه را پیگیری کنید.

شرایط عمومی مورد نیاز برای افراد و شرکت های پیمانی طرف قرارداد با راه آهن برای همکاری در پروژه قابلیت سازی3:

حداقل مدرک مورد نیاز استخدام راه آهن 96 برای متقاضیان، دارا بودن لیسانس در کلیه رشته ها و گرایش ها است.
افراد متقاضی شرکت در استخدام راه آهن بایستی فعال، متخصص و متعهد باشند و به کارهای گروهی نیز علاقه داشته باشند.

در هر مرحله از استخدام راه آهن 96 در صورتی که مشخص شود اطلاعات داوطلبین واقعی نبوده است علاوه بر این که از حضور داوطلب در مراحل بعدی جلوگیری می‌شود، جبران خسارت نیز بر عهده متقاضی است.

 

شرایط استخدام راه آهن ویژه متقاضیان غیر راه آهنی

متقاضیانی که متولد تاریخ ۱۳۶۰/۱/۱ به بعد هستند می‌توانند در استخدام راه آهن در سال 96 شرکت نمایند.
برای شرکت در استخدام راه آهن دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس بر اساس رشته های تحصیلی مورد نظر که اعلام شده است لازم است.
داوطلبان استخدام راه آهن لازم است به این نکته دقت کنند که در شرایط مساوی اولویت استخدام با افراد بومی است.
افراد متقاضی استخدامی راه آهن که در نهایت پذیرش می‌شوند تا مدت زمان 3 سال اجازه جابجایی به نواحی دیگر را نخواهند داشت.
داوطلبان متقاضی شرکت در استخدام راه آهن بایستی فعال، متخصص و متعهد باشند و به کارهای گروهی نیز علاقه داشته باشند.
ثبت نام استخدام راه آهن سال 96 رایگان بوده و در زمان مشخص شده، که به صورت دقیق اعلام خواهد شد، انجام می‌گیرد.

 

نمونه سوالات استخدامی راه آهن

شرکت راه آهن ایران در نظر دارد تا با برگزاری آزمون استخدامی راه آهن 96 نسبت به استخدام نیروی انسانی متعهد و متخصص اقدام نماید. این شرکت در نظر دارد از طریق آزمون برای اجرای پروژه های خود از بین افراد واجد و دانشگاهی شرایط استخدام نماید. علاقه مندان می‌توانند جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه شرایط استخدامی راه آهن را به صورت دقیق مطالعه کنند و در صورت تمایل در آزمون استخدامی راه آهن شرکت کنند. نمونه سوالات استخدامی راه آهن نیز به زودی برای کاربران سایت کاریاب مهیا میشود و در دسترس همگان قرار میگیرد. چنانچه متقاضی دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی راه آهن سال 96 هستید، اطلاعیه های این صفحه را پیگیری کنید. شما با دانلود نمونه سوالات استخدامی راه آهن از سایت کاریاب میتوانید با اعتماد بنفس بالا در آزمون استخدامی راه آهن 96 شرکت کنید. تیم کارشناسان سایت کاریاب در حال گردآوری نمونه سوالات استخدامی راه آهن سالهای 94 و 95 هستند و بمحض کامل شدن جزوه نمونه سوالات استخدامی راه آهن، آن را در سایت کاریاب منتشر خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریاب

سایت استخدامی کاریاب اولین و قدیمی ترین سامانه ناشر آگهی های استخدامی در اینترنت محسوب می شود و هدف کاری خود را ارتباط کارجوی استخدامی و کارفرما می داند. سایت کاریابی آنلاین کاریاب یک مرجع به روز و مستقل در حوزه آگهی استخدامی های سراسر کشور می باشد و اعلام می دارد که صحت و سقم اگهی استخدام های منتشر شده بر عهده کارجویان محترم می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام