اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524258037534

محصول تازه مهندسی نرم‌افزار میشوسافت رونمایی شد

کد: 13960524258037534

https://goo.gl/xbwk4k

، تبریز , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت مهندسی نرم‌افزار میشوسافت با نام نرم‌افزار حضور و غیاب و دستیار مدارس با نام تایم در تالار سهندیه رونمایی و به بازار عرضه شد.

نرم افزار تایم رقیب ایرانی و تازه نفس بازار نرم افزار
محصول تازه مهندسی نرم‌افزار میشوسافت رونمایی شد

نرم‌افزار تایم دارای مزایایی است از جمله امکان اتصال کارت ریدر، انواع دستگاه حضور و غیاب، کالرآیدی و نمایشگرهای اطلاع‌رسانی.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی نرم‌افزار میشوسافت، مدیرعامل این شرکت گفت: این محصول که در حوزه هوشمندسازی مدارس ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته  است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر حضور و غیاب هوشمند دانش آموزان و پرسنل، کالرآیدی، پنل پیامک خدماتی، بانک اطلاعات هویتی و بایومتریک را ارائه کند تا این خدمت تازه هوشمندسازی اتوماسیون مدرسه را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

محمد افسری افزود: نرم‌افزار تایم دارای مزایایی است از جمله امکان اتصال کارت ریدر، انواع دستگاه حضور و غیاب، کالرآیدی و نمایشگرهای اطلاع‌رسانی و می‌تواند باعث هوشمندسازی در اداره امور مدارس و ارتباط مطلوب اولیا و مربیان شود.

 افسری تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق و برنامه‌نویسی برای تولید این محصول از خرداد پارسال آغاز شد.

او زمان عرضه این محصول به بازار را ابتدای شهریور امسال اعلام کرد و گفت: با استفاده از برنامه تایم می‌توان به میزان قابل توجهی، از هزینه‌های مدرسه کاست و حجم کاری کارکنان را تا حد زیادی کاهش داد. فرقی نمی‌کند قصد داشته باشیم با چه کسی ارتباط برقرار کنیم. چه بخواهیم والدین را در جریان وضعیت فرزندانشان قرار دهیم، چه بخواهیم نکته‌ای را به دانش‌آموزان گوشزد کنیم و چه قصد داشته باشیم با معلمان خود در ارتباط باشیم، تایم به کمک خواهد آمد و یک ارتباط مستقیم، آنی و کم‌هزینه را میسر می‌کند.  .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندسی نرم افزار میشوسافت

مهندسی نرم افزار میشوسافت برگرفته از حس جاه طلبی و میل به پبشرفت چند جوان جویای نام در سال 1383 شکل گرفته است. آن جوانان پرشور دیروز، استادان دانشگاههای امروز کشورند که عمدتا تا مقطع دکترا پیشرفت کرده اند. اینان جمعی حرفه ای و عملگرا بوده و هر کدام در زمینه کاری خود متخصص هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]