اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524258047409

چهارسو همزمان با جشن یکسالگی خود برگزار می کند؛ 70 درصد تخفیف ساخت ویترین مجازی فروشگاه ها

جشنواره تابستانه چهارسو از 15 مرداد اغاز و تا 15 شهریور ادامه دارد

کد: 13960524258047409

https://goo.gl/uQKxyL

، تهران , (اخبار رسمی): در جشنواره‌ی تابستانه‌ی اپلیکیشن چهارسو، تخفیف و حراج فروشگاه ها بیش از پیش دیده خواهد شد. در این طرح، چهارسو قدم به قدم همراه فروشگاه ها خواهد بود تا مشتریان خریدی استثنائی را تجربه کنند. لازم به ذکر است این جشنواره به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

جشنواره تابستانه چهارسو از 15 مرداد اغاز و تا 15 شهریور ادامه دارد
جشنواره تابستانه چهارسو از 15 مرداد اغاز و تا 15 شهریور ادامه دارد

برای یک ماه از پاخور مجازی چهارسو استفاده کنید! ویترین مجازی فروشگاه تان را بسازید. در کمپین های مختلف فروش در چهارسو شرکت کنید و امتیاز جمع کنید. فروشگاه آنلاین خود را افتتاح کنید.

به گزارش اپلیکیشن چهارسو، تخفیف و حراج یعنی دیده شدن، وقتی از سود کم می‌کنید و محصولات را حراج می‌زنید  یعنی می‌خواهید مشتری‌های وفادارتان را خوشحال کنید و مشتریان جدید را به فروشگاه دعوت کنید. پس چقدر خوب که آدم‌های بیشتری از تخفیف و حراج تان با خبر شوند، این امکان به راحتی  در اختیار شما قرار گرفته است. فقط کافی است عضو چهارسو شوید.

پایان فصل تابستان و آغاز تخفیف  و حراجی‌های فصلی،بهترین زمان برای بیشتر دیده شدن است. چهارسو برای برقراری ارتباط موثر شما با مشتریان قدیمی و حتی جدید پیشنهادی ویژه دارد:

  • برای یک ماه از پاخور مجازی چهارسو استفاده کنید!
  • ویترین مجازی فروشگاه تان را بسازید. 
  • تخفیف و حراجی‌های تان را ثبت کنید.
  • در کمپین‌های مختلف فروش در چهارسو شرکت کنید، امتیاز جمع کنید و از این امتیازها برای ماه‌های بعد استفاده نمایید.
  • فروشگاه آنلاین خود را افتتاح  کنید و  به وسعت جغرافیایی مشتریان تان بیافزایید.

 

1- به مناسبت یک سالگی چهارسو

شما می‌توانید فقط با خرید اکانت 1ماهه (با 70 درصد تخفیف) به قیمت فقط سی هزار تومان از این امکان برخوردار شوید (لازم  به ذکر است که این طرح تا تاریخ 15/06/96 اجرا می‌شود  و خارج از  این طرح، قیمت آن  ماهیانه 100 هزار تومان می‌باشد)

2- شرکت در فروش مشارکتی

3- شرکت در کمپین‌های فروش  که به صورت دوره ای با موضوعات مختلف برگزار می‌شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف عضویت با شماره پنج رقمی 49265 (021) -  بخش پشتیبانی تماس بگیرید و یا برای بازدید از سایت چهارسو به آدرس   http://4soo.me سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چهارسو

چهارسو مرجعی برای جستجو و انتخاب هوشمند پوشاک،کیف و کفش و زیورآلات است.چهارسو سامانه ای است که امکاناتی فوق العاده در بستر سایت و اپلیکیشن در اختیار فروشندگان و مشتریان قرار می دهد. یکی از مهم ترین اهداف ما حفظ ارتباط بین فروشنده و مشتریان خود بدون محدودیت زمانی و مکانی و کمک به افزایش فروش فروشندگان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]