اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960525258107538

نکاتی درباره سایت‌های کاریابی، جست‌وجوی متخصص و اخبار استخدام

کد: 13960525258107538

https://goo.gl/x6jsno

، بابل , (اخبار رسمی): این روزها در سراسر دنیا ،همه امور از طریق اینترنت انجام می‌گیرد از پرداخت قبوض گرفته تا کاریابی، همه فقط با یک خط اینترنت امکان‌پذیراست. ماهان جاب سایتی جامع و رایگان برای ثبت تخصص کارجویان دارای مهارت و همچنین نیازهای شغلی کارفرمایان در همه رسته‌های شغلی است.

سایت های کاریابی، جستحوی متخصص و اخبار استخدام
ماهان جاب

سایت ماهان جاب دارای بخشی برای ارائه اخبار استخدامی روز کشور شامل اخبار استخدامی شرکت‌های خصوصی تهران و شهرستان، اخبار سراسری و ویژه و اخبار استخدام بانک‌ها است

به گزارش سایت ماهان جاب، این سایت دارای بخشی برای ارائه اخبار استخدامی روز کشور شامل اخبار استخدامی شرکت‌های خصوصی تهران و شهرستان، اخبار سراسری و ویژه و اخبار استخدام بانک‌ها است

این روزها در سراسر دنیا ،همه امور از طریق اینترنت انجام می‌گیرد از پرداخت قبوض گرفته تا کاریابی، همه فقط با یک خط اینترنت امکان‌پذیراست. در واقع پایگاه‌های استخدام آنلاین، جایگزین روش‌های سنتی استخدام شده‌اند. با توجه به این موضوع کشور ایران نیز چند سالی است که به این جرگه پیوسته است و سایت‌های کاریابی به فعالیت در این زمینه پرداخته‌اند و فرصت‌های خوب شغلی را در اختیار جویندگان کار قرار می‌دهند. در مجموع این وب‌سایت‌ها هر روزه تعداد زیادی آگهی دعوت به همکاری همراه با اطلاعات تماس یا لینک‌های ارتباط وجود دارد. 

تعدادی از این وب‌سایت‌ها امکان ثبت اطلاعات شغلی و مهارتی شما در اصلاح رزومه شما را نیز دارند که امکان خوبی در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد تا بتوانند بر اساس توانایی و سوابق شما با شما تماس بگیرند و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

 در ادامه قصد داریم یکی از بهترین سایت‌های کاریابی ایران به نام ماهان جاب را به شما معرفی کنیم.

ماهان جاب سایتی جامع و رایگان برای ثبت تخصص کارجویان دارای افراد مهارت و همچنین نیازهای شغلی کارفرمایان در همه رسته‌های شغلی است. همچنین سایت دارای بخشی برای ارائه اخبار استخدامی روز کشور شامل اخبار استخدامی شرکت‌های خصوصی تهران و شهرستان، اخبار سراسری و ویژه، اخبار استخدام بانک‌ها و همچنین سوالات آزمون‌های استخدامی روز است.

 

 چرا باید در ماهان‌جاب ثبت نام کنیم؟

- طبقه‌بندی مشاغل

ویژگی منحصر به‌فردی که ماهان جاب را از سایر سایت‌های کاریابی متفاوت کرده است آن است که در ماهان جاب تقریبا تمام کارهای متعارف جامعه به صورت دسته‌بندی‌شده در قالب یک مجموعه دو سطحی لیست شده است. کاربر ابتدا می‌تواند رسته کلی شغلی خود را انتخاب کند که شامل مواردی مانند🔸ساختمان 🔸خانه داری و آشپزی🔸صنعت🔸فناوری اطلاعات 🔸تعمیرات 🔸آموزش 🔸پزشکی🔸 و غیره  است. سپس در ذیل هر دسته می‌تواند عنوان تخصص خود را انتخاب کند. به عنوان مثال متخصص که دارای مهارت لوله‌کشی است می‌تواند هنگام ثبت نام ابتدا دسته تأسیسات را از لیست انتخاب کند و سپس از لیست بازشده مهارت لوله‌کشی را انتخاب کند. وجود این امکان که با همکاری و مشورت با بیش از 1000 متخصص در رشته‌های مهارتی مختلف صورت گرفته است سبب خواهد شد تا کارفرما به راحتی متخصص مورد نیاز خود را از لیست مجموعه مورد نظرش انتخاب کند.

 

- امکان جست‌وجو در فهرست متخصصان

 از دیگر امکانات سایت ماهان جاب امکان جست‌وجو در متخصصان ثبت‌نام‌کرده در هر رسته شغلی است. در این مورد می‌توان از امکان جست‌وجو و فیلتر براساس استان، شهرستان، بخش و منطقه و جنسیت و میزان تحصیلات نام برد. تمام این امکانات سبب می‌شود تا کارفرما به‌راحتی بتواند متخصص مورد نظر خود را بر اساس محل سکونت، جنسیت و تحصیلات و ... پیدا کند. که البته این امر در نهایت به نفع کارجو خواهد بود .

 

- امکان جست‌وجو در نیازمندی‌های شغلی کارفرمایان

امکان جالب دیگری که مدیران سایت ماهان جاب برای آن در نظر گرفته‌اند امکان رویت نیازهای شغلی ثبت‌شده توسط کافرمایان است. دسته‌بندی تعریف‌شده در اینجا نیز همانند کارجویان و به صورت دو سطحی است. همچنین گزینه‌های جست‌وجو براساس استان، شهر و بخش کارفرما و همچنین رسته شغلی مورد نیاز در اینجا فراهم شده است.

 

- ثبت نام آسان و رایگان

باید عنوان کنیم که ثبت نام در سایت ماهان جاب بسیار بسیار آسان است. همانطور که در شکل زیر می‌بینید مراحل ثبت نام در دو پنجره متوالی انجام خواهد شد. در پنجره اول تنها مشخصات سجلی کارجویان و برای کارفرمایان اطلاعات شرکت مانند آدرس، تلفن و کد ملی برای کارجویان و ایمیل برای کارفرمایان ثبت خواهد شد.

در پنجره بعد نیز مشخصات مهارت کارجویان و همچنین تخصص‌های مورد نیاز برای کارفرمایان ثبت خواهد شد. نکته مهم این است که هر کارجو یا کارفرما می‌تواند چندین تخصص برای خود ثبت کند.

 

-امکان رویت آگهی‌های استخدام به صورت اخبار

مورد جالب دیگری که در  سایت ماهان جاب در نظر گرفته شده است امکان رویت آگهی‌های استخدام شرکت‌های خصوصی تهران و شهرستان، اخبار استخدام بانک‌ها و ادارات دولتی و همچنین سوالات آزمون استخدام به صورت متن خبری است.

علاقه‌مندان برای مشاهده امکانات و بخش‌های این سایت می‌توانند به سایت ماهان جاب به آدرس www.mahanjob.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان جاب

ماهان جاب سایتی جامع و رایگان برای ثبت تخصص افراد در همه رسته های شغلی می باشد: ساختمان -- خانه داری و آشپزی -- صنعت -- فناوری اطلاعات -- تعمیرات -- آموزش -- پزشکی و غیره ماهان جاب، تخصصت رو ثبت کن، متخصصت رو پیدا کن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]