اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960527258277550

ویلای پیش‌ساخته چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد: 13960527258277550

https://goo.gl/yRTxdt

، تهران , (اخبار رسمی): کانکس ویلای پیش‌ساخته همانگونه که از نام آن پیداست برای اسکان افراد در ویلاها و باغ‌ها ساخته می‌شود. شرکت آربی کانکس به ساخت ویلای پیش‌ساخته در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون طبق سفارش مشتری اقدام کرده است.

ویلای پیش ساخته
ویلای پیش ساخته

همانند خانه پیش‌ساخته در طراحی ویلاهای پیش‌ساخته باید به این نکته توجه کرد که قرار است در چه شرایط اقلیمی از این نوع ویلاها استفاده شود.

به گزارش شرکت آربی کانکس ویلای پیش‌ساخته به خوبی توانسته است جای روش‌های قدیمی ساخت و ساز را بگیرد. همانند خانه پیش‌ساخته در طراحی ویلاهای پیش‌ساخته باید به این نکته توجه کرد که قرار است در چه شرایط اقلیمی از این نوع ویلاها استفاده شود. مواد اولیه در ساخت و معماری ویلای پیش‌ساخته باید از بهترین مواد طبق استاندارد باشد تا مقاومت بیشتری را در برابر هر گونه عوامل اعم از طبیعی و انسانی داشته باشد. ویلای پیش‌ساخته را می‌توان در دو یا چند طبقه ساخت.

 

انواع ویلای پیش‌ساخته

ویلای پیش ساخته نیز در دو نوع قابل طراحی و اجرا هستند:

۱- ویلای پیش‌ساخته ثابت

این نوع ویلاها بیشتر برای مواردی کاربرد دارند که دیگر نیاز به جابه‌جایی نیست و می‌توانند در یک مکان به صورت ثابت نصب شوند.

۲- ویلای پیش‌ساخته سیار

ویلاهای پیش‌ساخته سیار را می‌توان در صورت نیاز به آسانی به مکان مورد نظر جابه‌جا کرد. کار حمل و نقل این نوع ویلای پیش‌ساخته به آسانی انجام می‌شود. اجزای این نوع ویلا در کارخانه به وسیله متخصصان گروه آربی کانکس ساخته می‌شوند، سپس در کارگاه مونتاژ این قطعات به هم وصل و پس از مراحل ساخت در محل مورد نظر مشتری نصب می‌شوند.

 

مزایا و ویژگی‌های ویلای پیش‌ساخته

  • مقاوم در برابر بلایای طبیعی اعم از سیل، زلزله و زنگ‌زدگی
  • ایمنی در ساخت و ساز
  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه
  • سبک و مقاوم‌بودن
  • کوتاه‌بودن فاصله ساخت تا نصب آن
  • آسانی حمل و نقل و کاهش هزینه آن
  • استفاده از بهترین مواد به‌روز دنیا

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت آربی کانکس به آدرس http://rbconex.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آربی کانکس

آربی کانکس برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت ، خرید کانکس ، فروش کانکس و کانتینر ، از جمله : کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی، کمپ اداری، خانه پیش ساخته ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس کامپوزیت و .. می باشد، آربی کانکس کار خود را از سال ۱۳۸۰ و با رویکرد توسعه ای آغاز کرده و هم اکنون یکی از بزرگترین مجموعه های طراحی، تولید و ساخت کانکس در کشور می باشد. استفاده از نیروی متخصص و رضایت مشتریان از همان ابتدا سرلوحه این مجموعه بوده ، و همین امر باعث کسب موفقیت های بیشمار توسط آربی کانکس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]