اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960528258337553

با ارائه‌ی جدیدترین دستاورد اینترنت اشیاء در خوانش هوشمند کنتور آب همراه شد:

حضور شرکت ارتباطات فن کام کیش در اولین نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش بنیان

کد: 13960528258337553

https://goo.gl/Yov9QR

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ارتباطات فن کام کیش با هدف معرفی محصولات و آشنایی با شرکت‌های فعال در زمینه های کاری خود در حوزه های اینترنت اشیاء، ارتباطات مدیریت بحران، تامین تجهیزات و قطعات شبکه ای .در نمایشگاه نمایشگاه تخصصی شرکت‌های دانش بنیان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فن کام کیش، نمایشگاه‌های متعددی در کشور سالانه برگزار می شود. در این نمایشگاهها شرکتهای تولید کننده و وارد کننده، شرکتهای با فناوری بالا، با فناوری متوسط، با فناوری پایین به صورت ترکیبی حضور دارند. لذا در نمایشگاههای کشور، شرکتهای مختلف قوی و ضعیف، در کنار یکدیگر حضور دارند. به همین جهت ضرورت حضور در نمایشگاهی در کنار بهترین شرکتهای تولیدکننده داخلی و با فناوری بالا احساس می شد.

در این نمایشگاه که به همت مرکز پژوهش‌های صنعت الکترونیک از تاریخ 12 الی 16 مرداد ماه برگزار شد از بین حدود ۱۵۰۰ شرکت مرتبط با حوزه‌های برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات حدود ۱۰۰ شرکت برتر برگزیده شدند که گلچینی از بهترین شرکتهای دانش بنیان کشور بوده و نماد واقعی سطح علم و فناوری کشور می باشند. تنوع شرکت کنندگان در نمایشگاه و ابعاد برگزاری این نمایشگاه، این نمایشگاه را به نمایشگاه منحصر به فردی در کشور تبدیل نمود  و این نمایشگاه یک تابلوی سراسری از توانمندیهای کل شرکتهای کشور بود.

تیم مارکتینگ شرکت ارتباطات فن کام کیش با هدف معرفی محصولات و آشنایی با شرکت‌های فعال در زمینه‌های کاری خود در حوزه‌های زیر در نمایشگاه حاضر بود:

  • اینترنت اشیاء
  • ارتباطات مدیریت بحران
  • تامین تجهیزات و قطعات شبکه ای

شرکت فن کام کیش در زمینه اینترنت اشیاء خوانش هوشمند کنتور آب را در نمایشگاه به صورت آزمایشی اجرا کرده بود که بیش از نیمی از بازدید کنندگان تمایل به آشنایی بیشتر در مورد این محصول و حوزه فعالیت شرکت در زمینه اینترنت اشیاء داشتند.

در بخش دیگری از غرفه راهکارهای ارتباطی مدیریت بحران بروی تجهیزات Runbo و تامین تجهیزات شبکه ای متمرکز و با قرار دادن یکسری از بی سیم‌های ارتباطی و کاتالوگ‌های آن فرصت بازدید خوبی برای علاقه مندان و سرمایه گذاران در این حوزه جهت ورود به غرفه و مذاکره را فراهم آورده شد.

در پایان اینکه در غرفه این شرکت در این نمایشگاه، با کیوسک نظرسنجی قرارداده شده در غرفه میزان رضایت مشتریان و بازدید کنندگان ارزیابی شد که بیش از 70 درصد بازدید کنندگان از غرفه و سرویس‌های ارائه شده و  نحوه برخورد همکاران حاضر در غرفه رضایت داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فن کام کیش

شرکت ارتباطات فن کام کیش به عنوان شرکت دانش بنیان، راهکارهای نوینی در حوزه های مختلف ICT را ارائه میدهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]