اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960531258637560

نهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف افتتاح شد

کد: 13960531258637560

https://goo.gl/H3bWuU

، تهران , (اخبار رسمی): افتتاحیه نهمین دوره جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف(vccup) در تاریخ 30 مردادماه برگزار شد.

رویداد افتتاحیه نهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف برگزار شد
نهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف افتتاح شد

نهمین دوره جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف در دو بخش «ایده و طرح کسب و کار» و «استارتاپ» با محور هم‌افزایی و ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی آغاز شد.

مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شریف با اعلام این خبر گفت‌: این جشنواره در دو بخش «ایده و طرح کسب و کار» و «استارتاپ» با محور هم‌افزایی و ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.
طالبی افزود: جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف(vccup) رویدادی است که هرسال به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف و با حضور دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید، کارآفرینان، فعالان این حوزه و صاحبان ایده‌های کارآفرینانه عرصه‌ای را برای دستاوردهای فنی پژوهشی فراهم می‌کند.
او ادامه داد: جشنواره کارآفرینی کسب و کار یکی از بهترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های دانشگاه صنعتی شریف محسوب می‌شود که خروجی‌های هر سال آن نشان از وضعیت رو به رشدش دارد.
طالبی از ایجاد شبکه شرکت‌های کارآفرینی و اپلیکیشن این مرکز خبر داد و گفت: مرکز رشد بیش از 200 شرکت پذیرش کرده  است که 20 درصد آن‌ها جزو شرکت‌های دانش‌بنیان موفق محسوب می‌شوند.

طالبی تصریح کرد: در طی مراحل این جشنواره شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب و کار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خو  در یک محیط رقابتی به آماده‌سازی طرح خود برای ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار می‌پردازند.
او افزود: خروجی نهایی این جشنواره پس از سه مرحله ارزیابی جداگانه، ایده‌ها و طرح‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، امکان سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌گذاران به منظور تجاری‌شدن طرح و تولید محصول مربوط را خواهند داشت.
گفتنی است اختتامیه این جشنواره با معرفی ایده‌ها، طرح‌ها و استارتاپ‌‌های برگزیده توسط هیئت داوران برگزار خواهد شد.
 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش