اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960531258677570

با هدف ارائه جدیدترین آموزش‌های حوزه کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی

وب‌سایت کارآفرین نیوز رونمایی شد

کد: 13960531258677570

https://goo.gl/QAh6da

، مشهد , (اخبار رسمی): وب‌سایت کارآفرین نیوز با هدف ارائه جدیدترین آموزش‌های حوزه کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی رونمایی شد.

وب‌سایت کارآفرین نیوز رونمایی شد
وب‌سایت کارآفرین نیوز رونمایی شد

ما سعی کردیم تمامی مطالب و آموزش های موجود را از بیش از 300 منبع داخلی و خارجی جمع آوری کرده ودر اختیار شما قرار دهیم

به گزارش روابط عمومی کارآفرین نیوز مدیرعامل این مجموعه گفت: این وب‌سایت به نشانی Karafarinnews.ir از بهترین و به‌روزترین منابع داخلی و خارجی در حوزه کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی به شمار می‌رود.

هادی براتی افزود: در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل کامل‌ترین و جدیدترین مقالات و آموزش‌های حوزه کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی، استارت آپ، تبلیغات، بازاریابی، موفقیت، معرفی کسب و کارهای موفق، خلاقیت و ایده‌پردازی در اختیار  مخاطبان است.

 براتی تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی و تمامی کسانی است که در حوزه استارت آپ‌ها و راه‌اندازی کسب وکارهای جدید فعالیت می‌کنند.

او ادامه داد: امروزه با توجه به گستردگی دنیای مجازی و افزایش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و نیاز افرادی که در حوزه کسب و کار های اینترنتی فعالیت می‌کنند ما تلاش کرده‌ایم تمامی مطالب را از بیش از 300 منبع داخلی و خارجی جمع‌آوری کنیم و در اختیار مخاطبان بگذاریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارآفرین نیوز

کارآفرین نیوز-جامع ترین مجله اینرنتی در زمینه آموزش کارآفرینی و ایجاد کسب و کار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]