اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960604258967513

در تاریخ 7 شهریور 1396 اجرا می‌شود:

دوره آموزشی آشنایی با تهیه و تنظیم قراردادها توسط شرکت "کفا"

کد: 13960604258967513

https://goo.gl/1D5btJ

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی «آشنایی با تهیه و تنظیم قراردادها»، 7 شهریور 1396، در مرکز جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع عقد قراردادها با اصول و مبانی آن آشنا شوند.

 دوره آموزشی آشنایی با تهیه و تنظیم قراردادها توسط شرکت (کفا)
کارگاه آموزشی عقد قراردادهای تجاری

تمامی شرکت‌ها با توجه به تعاملات خود، نیازمند آشنایی کامل خود با اصول تنظیم قراردادهای تجاری هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارآفرینی و فن آوری ایران (کفا)، مهندس سعید سیف با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: شرکتها و سازمان‌ها برای پیش برد اهداف خود نیاز دارند تا به اشکال مختلف با سازمانها و شرکتهای دیگر همکاری کنند. این همکاری‌ها به جهت تاثیرات مالی می‌بایست در قالب قراردادهای مختلف تنظیم گردد که منافع طرفین در آن مد نظر قرار گرفته شود

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: قراردادهایی از قبیل قرارداد ساخت، خرید، اجاره و فروش از جمله این قراردادهایی است که شرکت‌ها با آن در ارتباط هستند. سرفصل‌های از جمله تعهدات، مدت قرارداد، مبلغ قرارداد، شرایط پرداخت، کسورات و شروط اجرای قرارداد و... از جمله موارد حائز اهمیت در این مبحث هستند.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: تمامی شرکت‌ها با توجه به تعاملات خود، نیازمند آشنایی کامل خود با اصول تنظیم قراردادهای تجاری هستند.

گفتنی است این دوره آموزشی از 7 شهریور 1396 در یک روز از ساعت 8 الی 16  برگزار می شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت goo.gl/Fyy1KK  مراجعه و یا با شماره 66555824 داخلی 32 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارآفرینی و فن آوری ایران (کفا)

- خدمات ارزیابی و نظارت در حوزه های دانش بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی، فن بازار، - طراحی و برگزاری کارگاه­های آموزشی در حوزه­ های تجاری سازی، مالی، قانون کار و بیمه، کیفیت و فنی؛ - ارائه خدمات ارزیابی، مشاوره و حمایت تجاری سازی از طرح های نواور و فن آور؛ (مرکز توسعه کسب و کار فناوری) - مشاوره و نظارت در پروژه های پژوهشی، تولیدی، صنعتی؛ - طراحی و تولید دستگاه­های مختلف صنعتی و فرز و تراش CNC برای اولین بار در کشور؛ - مجری انجام مطالعات ایجاد نظام نانومترولوژی؛ - بازرسی و بررسی مواد و محصولات در حوزه فناوری نانو؛ - بازرسی و بررسی طرح­های ساخت تجهیزات در حوزه فناوری نانو؛ - طراحی، ساخت و راه اندازی آزمایشگاه­های تست و آزمون؛ - ارائه خدمات آزمایشگاهی آزمون و آنالیز؛ (مجتمع آزمایشگاهی فناوری نانو شرکت کفا)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون