اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960605259237587

کنفرانس سپتامبر اپل در اپل پارک برگزار می‌شود؟

کد: 13960605259237587

https://goo.gl/wT1iCf

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از کاربران یوتیوب به نام Duncan Sinfield تصاویری جدید از اپل پارک را به اشتراک گذاشته که نشان از کامل شدن تقریبی این مجموعه‌ دارد. این تصاویر که از طریق پهباد ضبط‌ شده نشان‌ دهنده کامل شدن سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز است و احتمال برگزاری کنفرانس سپتامبر در اپل پارک را بیشتر می‌کند.

کنفرانس سپتامبر در اپل پارک برگزار می‌شود؟
اپل پارک

سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز بخشی از محل کاری آینده شرکت ا‌پل به‌ حساب می‌آید که فاصله کمی با ساختمان اصلی دارد و قرار است به‌عنوان محل اصلی برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سایت فروشگاه اپل، این آمفی‌تئاتر به یاد مدیرعامل پیشین ا‌پل، نام‌گذاری شده و در فاصله‌ای کوتاه از ساختمان اصلی و دایره‌ای شکل مرکزی قرار دارد. تصاویر منتشر شده توسط Sinfield نشان می‌دهد که فرایند عمرانی این سالن تقریباً به مراحل پایانی خود نزدیک شده و به احتمال زیاد تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بر اساس تصاویر منتشر شده، کارگران همچنان مشغول کار روی این ساختمان هستند اما فرایند ساخت ساختمان آمفی‌تئاتر تقریباً کامل شده و احتمالا در چند روز آینده چیدمان داخلی آن نیز تکمیل خواهد شد. در عین‌ حال تنها بخش کامل نشده این مجموعه فضای سبز و چمن‌های اطراف ساختمان است. به‌ احتمال‌ زیاد اپل برای پر کردن فضای سبز اطراف این سالن از چمن مصنوعی استفاده و تا چند روز آینده این مجموعه را برای بهره‌برداری آماده کند.

با انتشار تصاویری از کامل شدن این سالن، حدس و گمان‌ها در مورد احتمال برگزاری کنفرانس سپتامبر امسال در این مجموعه بیشتر شده است. سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز بخشی از محل کاری آینده شرکت ا‌پل به‌ حساب می‌آید که فاصله کمی با ساختمان اصلی دارد و قرار است به‌عنوان محل اصلی برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

به‌ طور معمول اپل در هر دو نیمه از سال یک کنفرانس برگزار می‌کند و در آن از محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید خود رونمایی می‌کند که این سالن می‌تواند محل دائمی برگزاری این کنفرانس‌ها باشد. در کنفرانس سپتامبر 2017 ا‌پل احتمالاً از محصولات جدید خود از جمله سه مدل جدید از تلفن هوشمند آیفون به همراه نسخه جدید اپل تی وی رونمایی می‌کند.

-------------

با اپل مگ برای به روزترین اخبار اپل همراه باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اپل

فروشگاه اینترنتی اپل ، مرجع تخصصی نقد، بررسی و فروش محصولات اپل و لوازم جانبی Apple

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]