اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960606259457544

از ۱۴ تا  ۱۷ مهر ۱۳۹۶ برگزار می‌شود

گردهمایی فعالان صنعت رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی

کد: 13960606259457544

https://goo.gl/y4jtc9

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت‌ها با حضور در نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری دستاوردها و توانمندی‌هایشان رابه علاقمندان ارایه می‌کنند.

گردهمایی فعالان صنعت رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی
فیلترهای کیسه‌ای برای رنگ، رزین و دیگر مایعات

به گزارش روابط عمومی بازرگانی ثابتیان، گردهمایی فعالان رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با حضور بیش از ۴۵۰ مجموعه و شرکت در حوزه رنگ، رزین و کامپوزیت‌ها از ۱۴ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۶ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس ثابتیان مدیرعامل مشاورین هوای فشرده با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه  رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت‌ها به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: ما بیش از سه دهه به تامین نیازهای صنایع ایران پرداخته‌ایم و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با توانایی‌های ما در زمینه‌ی اتوماسیون و پنوماتیک، کنترل فرآیند و ابزار دقیق، طراحی، تامین، و نصب شبکه‌ی هوای فشرده در صنایع، تامین لوازم یدکی کمپرسورهای هوا و فیلتراسیون رنگ‌ها و رزین‌ها آشنا خواهند شد. .

مدیرعامل مشاورین هوای فشرده به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه مشاورین هوای فشرده به نشانی سالن ۲۷، شماره ۲۱ در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.sabetian.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی ثابتیان

ما بیش از سه دهه است که با هوای فشرده سر و کار داریم و در این دوره‌ی طولانی مشتریان زیادی در بیشتر شاخه‌های صنعت داشته‌ایم. زمینه‌ی فعالیت ما عبارت است از: اتوماسیون و نیوماتیک کنترل فرآیند و ابزار دقیق طراحی، تامین، و نصب شبکه‌ی هوای فشرده در صنایع تامین لوازم یدکی کمپرسورهای هوا رفع عیب و ارتقای کمپرسورهای رفت و برگشتی گاز فیلتراسیون – پالادگری مایعات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]