اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960611259867608

جشنواره تخفیف عید تا عید مرکز مالی ایران از امروز آغاز می شود

کد: 13960611259867608

https://goo.gl/ELtYv3

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران، این طرح از روز شنبه یازدهم شهریورماه آغاز و تا بیستم شهریورماه سال جاری برای کلیه دوره‌های آمادگی آزمون‌های حرفه‌ای ادامه خواهد داشت.

جشنواره تخفیف عید تا عید مرکز مالی ایران از امروز آغاز می شود
با ما تماس بگیرید

به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران، این طرح از روز شنبه یازدهم شهریورماه آغاز و تا بیستم شهریورماه سال جاری برای کلیه دوره‌های آمادگی آزمون‌های حرفه‌ای ادامه خواهد داشت.

دوره‌های آمادگی آزمونهای حرفه‌ای شامل CFA (تحلیلگر خبره مالی)، CMA (حسابدار مدیریت خبره) و CIA (حسابرس داخلی خبره) هستند که با توجه به بین‌المللی بودن این دوره‌ها و کیفیت بالای منابع آموزشی، در طرح عید تا عید با تخفیف ارائه می شوند. این مدارک از مهمترین و معتبرترین مدارک حرفه‌ای حوزه‌ی مالی در دنیا و طلایه‌دار صنعت مالی محسوب می‌شوند.
مرکز مالی ایران به عنوان نماینده انحصاری وایلی، اعلام کرد: تمام خدمات پلتفرم‌ این دوره‌ها در این طرح و با حمایت شرکت تامین سرمایه امید شامل تخفیف 27 درصدی می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66724343-66724545 تماس حاصل نموده و یا با مراجعه به سایت http://www.ifc.ir نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های موردنظر خود اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مالی ایران

مرکز مالی ایران ارائه دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی بازار سرمایه ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش