اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960612260057615

مدیریت هوشمند پارکینگ چیست؟

کد: 13960612260057615

https://goo.gl/MNjXxP

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پارس فناوری هوشمند کارینا که با نام اختصاری پارتک نامیده می‌شود، فعالیت خود را بر محورهای تامین تجهیزات، نظارت، اجرا، آغاز و با هدف ارائه راه حل های جامع و خدمات تخصصی کاربردی در حوزه مدیریت هوشمند پارکینگ تشکیل گردیده است.

مدیریت هوشمند پارکینگ
مدیریت هوشمند پارکینگ چیست؟

به گزارش پارتک، یکی از راههای بهینه سازی منابع موجود و از بین بردن اتلاف زمان، بهبود درعملیات پارک خودرو ا استفاده از سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ است. ارائه اطلاعات در مورد ظرفیت آزاد به تفکیک هر طبقه، راهروها و همه ی بخش‌هایی که امکان پارک خودرو وجود دارد، باعث هدایت سریع و بدون نگرانی رانندگان به جایگاه‌های آزاد می‌شود. در راستای مطالعاتی که در خصوص میزان استهلاک در پارکینگ‌ها انجام شده سرمایه گذاری در این بخش با توجه به مدیریت بهینه ای که در استفاده از منابع پارکینگ دارد توجیه پذیر است.

در این سیستم که نسل جدیدی از سیستم‌های مدیریت هوشمند پارکینگ است، مشتریان علاوه بر تمامی مزایایی که سیستم معمول مدیریت پارکینگ دارد از قابلیت‌های ویژه ای برخوردار هستند. با استفاده از سنسور‌های جدید که در دهانه ورودی جایگاه پارک نصب شده دیگر نیازی به سینی گذاری و کابل کشی داخل جایگاه نیست و این امر صرفه جویی زمان و هزینه را در بر دارد. بعلاوه با استفاه از نمایشگر‌های RGB امکان استفاده از هشت رنگ مختلف فراهم می‌گردد که قابلیت تفکیک پارکینگ به هشت زون یا موارد دیگر را ارایه می‌نماید. همچنین نمایشگر‌های ارایه شده در این سیستم نیز RGB میباشد که میتواند با سنسور‌های فوق هماهنگ در ارایه یک رنگ برای یک زون یا طبقه باشد.

با استفاده از DPGS هنگامی که پارکینگ به ظرفیت پیش فرض شما رسیده باشد به صورت خودکار نمایشگر‌ها و سنسور‌های طرف یا طبقه دیگر که به دلیل عدم نیاز یا عدم حضور خودرو به صورت خودکار خاموش بوده اند، روشن و فعال می‌گردند و فلش‌های نمایش جهت موجود روی نمایشگر‌ها در حالت‌های تعریف شده تغییر جهت می‌دهند در همین زمان قسمتی از پارکینگ به ظرفیت تکمیل رسیده است برای کاهش مصرف انرژی به صورت خودکار به حالت خاموش در می‌آید تا زمانی که ظرفیت آن محدوده مجدد آزاد گردد. به صورت همزمان می‌توان همین شیوه را در خصوص سیستم روشنایی هوشمند پارکینگ پیاده سازی و کنترل نمود.

از آنجایی که بیشترین هزینه مصرف انرژی الکتریسیته در پارکینگ‌ها متوجه بخش روشنایی می‌گردد لذا استفاده از روشنایی هوشمند که با سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ که به لحاظ ساختاری و همچنین بستر ارتیاطی یکپارچه باشد طرحی توجیه پذیر از نظر فنی و اقتصادی است. بر اساس طراحی‌ها و محاسبات انجام شده با جایگزینی روشنایی هوشمند LEDPARK با سیستم‌های سنتی روشنایی مانند فلورسنت یا لامپ‌های معمولی و حتی ال ای دی معمولی می‌توان تا ۵۵% از هزینه‌های مصرف الکتریسیته را در پارکینگ کاهش داد. این امر صرفا به دلیل استفاده از روشنایی LED ناست بلکه سیستم قابلیت کنترل روشنایی از صفر تا صد درصد را دارد.

که این بر اساس برنامه تقویمی و زمانی، تشخیص حضور خودرو یا فرد و یا بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تععین شده امکان پذیر است. بنابراین میتوان گفت این سیستم دارای نرخ بازگشت سرمایه است و هزینه خود را بین ۲ الی ۵ سال مسترد می‌نماید. ترکیب کنترل ترافیک و مدیریت فضاهای پارک با سیستم مدیریت هوشمند روشنایی در حین کارایی بسیار خوب رضایت خاطر مالکین پروژه‌ها و مشریان را به همراه دارد. این سیستم ماژولار، قابل توسعه، قابل برنامه ریزی برای صرفه جویی در الکتریسیته است که همزمان یکنواختی روشنایی در پارکینگ را به همراه دارد که این بر اساس برنامه تقویمی و زمانی، تشخیص حضور خودرو یا فرد و یا بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تععین شده امکان پذیر است. بنابراین میتوان گفت این سیستم دارای نرخ بازگشت سرمایه است و هزینه خود را بین ۲ الی ۵ سال مسترد می‌کند. ترکیب کنترل ترافیک و مدیریت فضاهای پارک با سیستم مدیریت هوشمند روشنایی در حین کارایی بسیار خوب رضایت خاطر مالکین پروژه‌ها و مشریان را به همراه دارد.

۱- سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ Parking Guidance System

۲- مدیریت روشنایی  پارکینگ

۴- پلاک خوان 

۵- پراخت وجه ، کنترل درآمد پارکینگ 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پارتک به آدرس www.partech.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارتک

شرکت پارس فناوری هوشمند کارینا که در صنعت با نام اختصاری پارتک نامیده می شود، با مشارکت جمعی از مدیران با تجربه و متخصص فعالیت خود را بر محور های تامین تجهیزات، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره آغاز نموده و با هدف ارائه راه حل های جامع و خدمات تخصصی کاربردی مبتنی بر متدولوژی های نوین در حوزه مدیریت هوشمند پارکینگ و شهر هوشمند تشکیل گردیده است. در جهت تحقق این مهم ضمن برقراری ارتباط مستمر با تولید کنندگان معتبر خارجی توانسته است پیشرفته ترین تجهیزات را به صورت اصل و از طریق اخذ نمایندگی، مستقیماً و در کوتاه ترین زمان ممکن تامین و تحویل مشتریان نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه