اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960615260357595

رونمایی از وبسایت تالارنامه با هدف آسان‌سازی رزرو تالارهای پذیرایی

کد: 13960615260357595

https://goo.gl/4MXVUs

، اصفهان , (اخبار رسمی): وب سایت تالارنامه باهدف آسان سازی در روند رزرو تالارهای پذیرایی فعال است که دسترسی آسان به اطلاعات تالارها، انتخاب مناسب ترین تالار، رزرو تالار با چند کلیک و معرفی خدمات و مشاغل مرتبط با ازدواج از مهم‌ترین فعالیت‌های این سایت است.

رونمایی از وبسایت تالارنامه 
رونمایی از وبسایت تالارنامه با هدف آسان‌سازی رزرو تالارهای پذیرایی

به گزارش روابط عمومی تالارنامه، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه رزرواسیون از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است و با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس www.talarnameh.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل رزرو آسان تالارهای پذیرایی با چند کلیک، سرچ پیشرفته، اطلاعات دقیق، راهنمایی در انتخاب تالار مناسب و ... در اختیار  مخاطبان قرار گرفته است.

حسین کریمی مدیرعامل تالارنامه با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود در زمینه یافتن و رزرو تالار گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و تالارهای پذیرایی و مردم عزیز بوده است.

او ادامه داد: در زمینه رزرو تالارهای پذیرایی سختی‌ها و گرفتاری‌های زیادی سر راه مردم وجود دارد که ما با راه اندازی این سامانه سعی داریم تا آنجا که در توانمان هست بسیاری از این مشکلات را رفع کنیم تا در زمان و هزینه مردم صرفه جویی شود..

وی در پایان افزود: پس از این رونمایی به دنبال ایجاد راه حل‌های جدیدتری برای آسان تر کردن رزرو تالارهای پذیرایی هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تالارنامه

سامانه معرفی و رزرو تالارهای پذیرایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]