اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960621260867646

برگزاری سمینار جهانی‌سازی و تجاری‌سازی برند در ایران

کد: 13960621260867646

https://goo.gl/SS9xrB

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر شایستگی مدیریت تجاری اتحادیه اروپا یا EBC*L، با همکاری دبیرخانه کنفرانس بین المللی ایران 1404، «سمینار جهانی سازی و تجاری سازی برند» را در تاریخ 26 مهرماه برگزار می‌کند.

سمینار جهانی سازی و تجاری سازی برند
برگزاری سمینار جهانی‌سازی و تجاری‌سازی برند در ایران

در این همایش به ابعاد جدیدی از توسعه برندینگ در کشور و لزوم برندسازی پرداخته می‌شود و به صورت تخصصی وضعیت آینده ایران در سازمان تجارت جهانی مورد بحث قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی EBC*L، این سمینار در تاریخ 26 مهرماه به مدت یک روز در تهران برگزار می‌شود.

محسن غلام پور، قائم مقام این سمینار در زمینه ضرورت‌ها و اهمیت‌های برگزاری این رویداد گفت: «با توجه به قرار گرفتن در فضای تجارت جهانی و جهانی شدن و همچنین نگاه دولت به این امر، این همایش می‌تواند ابزاری برای انتقال دانش و ارتباط موثر فعالان این صنعت باشد.»

وی در زمینه موارد مهم مطرح شده در این رویداد افزود: «در این همایش به ابعاد جدیدی از توسعه برندینگ در کشور و لزوم برندسازی پرداخته می‌شود و به صورت تخصصی وضعیت آینده ایران در سازمان تجارت جهانی مورد بحث قرار می‌گیرد.»

سرفصل‌های این سمینار که با حضور دکتر عظیم فضلی پور رئیس کمیته ملی استاندارد ارزش گذاری برند و نماینده انحصاری برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا برگزار می‌شود به شرح زیر است:

  • .مدیریت استراتژیک برند
  • .تجاری سازی برند
  • .بررسی وضعیت ایران در سازمان تجارت جهانی
  • .ارزش گذاری برند
  • .تجارت منصفانه

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و حضور در این سمینار می‌توانند به سایت EBC*L به آدرس www.ebcl.ir و یا با دبیرخانه کنفرانس بین المللی 1404 با شماره 22000449 تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نماینده انحصاری EBC*L در ایران

شرکت متخصصان بدون مرز قشم در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه های آموزشی ، مدیریت و حقوقی در ایران آغاز نموده است. این شرکت نماینده انحصاری برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا در ایران EBC*L می باشد. باتوجه به انتخاب جزیره قشم به عنوان پایلوت سازمان تجارت جهانی WTO و لزوم فراگیری علوم تجاری برای رسیدن به جایگاه " کلاس مدیریت جهانی" World Class Management این جزیره پایگاه اصلی متخصصان بدون مرز انتخاب شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]