اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960622260947656

رونمایی از وبسایت آرتادر با هدف ارائه خدمات جدید سامانه‌های کنترل تردد

کد: 13960622260947656

https://goo.gl/bRpS2H

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت آرتادر ارائه کننده خدمات درب‌های اتوماتیک کرکره ای، صنعتی، شیشه ای و پارکینگی، سایه بان و راهبند، با هدف ارائه خدمات جدید سامانه‌های کنترل تردد راه اندازی شد.

رونمایی از وبسایت آرتادر
رونمایی از وبسایت آرتادر با هدف ارائه خدمات جدید سامانه‌های کنترل تردد

آرتا با پشتوانه غنی از تجربه 50 ساله و تنها پس از تحقیق و بررسی فراوان بازار و بازدید از معتبرترین کارخانجات جهان در این حوزه، اقدام به واردات و معرفی تکنولوژی های روز دنیا در ایران می کند.

به گزارش روابط عمومی آرتادر، وبسایتِ جدید این مجموعه فعال در حوزه صنعت درب‌های اتوماتیک از تیرماه 1396 فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت آرتا با پشتوانه نیم قرن حضور تخصصی در صنعت درهای اتوماتیک، کوله باری از دانش و تجربه و تخصص را اندوخته است. آرتا در با این پشتوانه غنی از تجربه و پس از تحقیق و بررسی فراوان بازار و بازدید از معتبرترین کارخانجات جهان در این حوزه، اکنون طیف وسیعی از سامانه‌های گوناگون کنترل تردد را در دسترس مشتریان قرارداده است.

از جمله فعالیت‌های جدید این شرکت می‌توان  تأمین اقلام مورد نیاز از برترین نام‌های تجاری دنیا، نصب و خدمات تعمیر و نگهداری و حدمات پس از فروش اشاره کرد.

 

محصولات آرتادر

آرتادر محصولات متنوعی ارائه می‌کند به عنوان مثال تنها در گروه درب اتوماتیک کرکره ای، انواع درب‌های اتوماتیک فروشگاهی، صنعتی و خانگی را نصب و راه اندازی می‌کند که از نظر تنوع جنس نیز شامل درب اتوماتیک کرکره ای پلی کربنات و درب اتوماتیک کرکره ای با قابلیت چاپ بنرها و لوگوهای فروشگاه‌ها است.

یکی از معدود شرکت‌های ارائه کننده راهبند‌های تخصصی و حرفه ای جهت اماکن بزرگ و پارکینگ‌های طبقاتی آرتا در است که در کنار دیگر محصولات در زمینه تامین امنیت اماکن کشور عزیزمان ایران سهم به سزایی دارد.

شرکت آرتا در زمینه ارائه خدمات خرد و برای شهروندان خصوصی نیز فعالیت می‌کند که نصب و راه اندازی سایه بان دستی و برقی  و سقف متحرک برای اماکن تفریحی و شخصی از جمله این خدمات است.

میرهاشم منافی مدیرعامل باتجربه آرتادر یکی از مهمترین اهداف به روز رسانی پایگاه اینترنتی اش را ایجاد ارتباط میان مجموعه و موسسات سازمانها نهاد‌ها و کلیه متولیان پروژه‌های ساخت و ساز و تامین امنیت می‌داند که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت انجام شده است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و اشاره کرد که از سال 1342 و تاسیس شرکت و تولید دربهای ورقه ای، شبکه ای میلگردی و پولکی به طور انبوه، تا به امروز در شرایط مختلف همگام باتکنولوژی روز پیشرفته جهان است و  در هر دوره ای در وارد کردن تکنولوژی‌های جدید در ایران پیشگام بوده است.

مجموعه آرتا در طی سالیان متمادی فعالیت پر ثمر خود همواره اصل رضایت مندی مشتریان خود را در سرتاسر کشور در سرلوحه کار خود داشته است و این مهم تامین نمی‌شود مگر آشنایی و ارائه جدیدترین فن‌آوری‌های روز از معتبرترین شرکت‌های مطرح در عرضه ی بین المللی به بازار ایران که  گاهی در شرایط تحریم با سختی و دشواری همراه بوده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات این شرکت می‌توانند به سایت آرتادر به آدرس http://arta-door.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتا در

شرکت آرتا با پشتوانه نیم قرن حضور تخصصی در صنعت درهای اتوماتیک، کوله باری از دانش و تجربه و تخصص را اندوخته است. این شرکت هم اکنون در حوزه تولید و نصب درب های اتوماتیک کرکره ای،صنعتی، شیشه ای،پارکینگی سایه بان و راهبند فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]