اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960624261007661

بررسی موردی فروشگاه اینترنتی ماشین نو:

اینترنتی هم می توان لوازم یدکی خودرو خرید؟

کد: 13960624261007661

https://goo.gl/ePcWPS

، تهران , (اخبار رسمی): اخیراً خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو به سبد کالای خرید آنلاین کاربران ایرانی اضافه شده است. این بازار در مرحله اعتمادسازی و گسترش فرهنگ خرید بوده که در این بین، «فروشگاه اینترنتی ماشین نو» به عنوان اولین فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو تلاش خود را برای توسعه این بازار به کار گرفته است.

اینترنتی هم می توان لوازم یدکی خرید؟! بررسی موردی:فروشگاه اینترنتی ماشین نو
اینترنتی هم می توان لوازم یدکی خودرو خرید؟

فروشگاه «ماشین نو»، با ارائه تضمین کیفیت، اصالت و قیمت کالا و پشتیبانی خرید توانسته قدم مهمی در اعتمادسازی بازار آنلاین لوازم یدکی خودرو بردارد.

در بخش کالاهای صنعتی و مصرفی خاص، لوازم یدکی انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله محصولاتی است که اخیراً گرایش خرید و فروش آن از طریق بسترهای تجارت الکترونیک کشور گسترش یافته است.

گرچه هنوز خرید و فروش لوازم یدکی خودرو، هم برای مردم و هم برای واحدهای بازرگانی مربوطه امری نوپا تلقی شده که محتاطانه آن را رصد می‌کنند اما در همین مدت و با وجود مشکلاتی که در ادامه بیان خواهد شد برخی فروشگاه‌های اینترنتی کشور به طور تخصصی عرضه این محصولات را آغاز کرده‌اند.

یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی خودرو " ماشین نو " نام دارد که می‌توان آن را اولین فروشگاه تخصصی لوازم یدکی در ایران دانست؛ فروشگاهی که سعی دارد با رفع مشکلات بازار آنلاین این محصولات، فرهنگ خرید اینترنتی قطعات یدکی را گسترش دهد.

در ماشین نو سعی شده تا با پوشش انواع خودروهای داخلی و خارجی و تامین قطعات یدکی مصرفی و جانبی، دسترسی ساده‌تری به این قطعات در کل کشور ارائه گردد.

همچنین به دلیل آنکه محصولات این فروشگاه بدون واسطه به مصرف‌کننده عرضه می‌گردد علاوه بر حذف نواسانات قیمتی این محصولات، قیمت نهایی مصرف‌کننده به صرفه‌تر خواهد بود.

اما مشتریان این کالا هنوز به طور کامل به خرید اینترنتی قطعات یدکی اطمینان ندارند و به همین دلیل این فروشگاه با ارائه تضمین کیفیت، اصالت و قیمت کالا که با پشتیبانی خرید مشتریان همراه است توانسته گام مهمی در حوزه اعتمادسازی به بازار آنلاین لوازم یدکی خودرو بردارد.

همین عملکرد مساعد ماشین نو سبب شده تا فروشگاه‌های اینترنتی دیگری در زمینه عرضه لوازم یدکی ایجاد شوند که در نهایت، مصرف‌کنندگان نهایی از مساعد شدن امکان خرید اینترنتی این محصولات بهره‌مند خواهند شد.

محسن مومیوند، بنیانگذار سایت ماشین نو درباره اهمیت ایجاد کسب و کارهای آنلاین در حوزه قطعات خودرو  چنین می‌گوید: «ابتدای کار ماشین نو با فروش کالاهای خودروهای وارداتی آغاز شد و همواره چالش‌های متعدد و درخواست‌های متنوع، ما را بر این داشت که حوزه کاری ماشین نو را گسترده‌تر کرده و فروش آنلاین کالاهای خودروهای داخلی را نیز آغاز کنیم. مهم‌ترین هدف ماشین نو خرید راحت و سریع و قیمت مناسب برای مصرف‌کننده است و همواره سعی کرده‌ایم که کیفیت کالا و خدمات در فروش در اولویت کاری باشد.»

مومیوند در مورد موضوعات قابل توجه در این نوع کسب و کار و سرعت رشد و اهمیت ماشین نو اضافه می‌کند: «ما در حال حاضر با مشکل عدم اعتماد مردم به این نوع خرید آنلاین و نبود فرهنگ خرید آنلاین قطعات خودرو روبه‌رو هستیم که تمامی سعی خود را بر این نهادیم تا بتوانیم با کیفیت خدمات و سرویس‌دهی مطلوب این مسیر را هموار کنیم.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سایت می‌توانند به سایت mashinno.com مراجعه کنند.

مشاهده سایت ماشین نو

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ماشین نو

ماشین نو اولین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده لوازم یدکی و جانبی خودروهای ایرانی و خارجی با ارائه ضمانت کیفیت و اصالت کالا که از سال 94 تاسیس شد و تا به امروز، با ارائه کالای دهها برند خودرویی ایرانی و خارجی توانسته پیشتاز بازار آنلاین قطعات یدکی خودروی کشور باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]