اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960625261017641

اپلیکیشنی برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید

با آفر، همه‌ی تخفیف‌های آنلاین را یکجا ببینید

کد: 13960625261017641

https://goo.gl/CE2RQS

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن آفر دستیاری برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید است. با آفر می‌توان بدون نیاز به گشتن مداوم در تعداد زیادی فروشگاه آنلاین، از همه‌ تخفیف‌ها با خبر شد. آفر هر کاهش قیمتی را پیدا می‌کند و گزارش می‌دهد. علاوه بر این آفر ابزاری برای مقایسه قیمت کالاها در فروشگاه‌ها و اطلاع از ارزان‌ترین قیمت است.

با آفر، همه‌ی تخفیف‌های آنلاین را یکجا ببینید
آفر، تصمیم‌گیری بهتر در خرید

موتور جست‌وجوی هوشمند آفر هر روز بین صدها هزار کالا می‌گردد و به محض اینکه قیمتی کم شود آن را پیدا و گزارش می‌کند. اگر از اپلیکیشن آفر استفاده کنید هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد!

به گزارش سایت آفر، همه‌ی ما دوست داریم از بهترین تخفیف‌ها مطلع شویم و اگر کالایی بعد از تخفیف به قیمتی مناسب رسید آن را بخریم. اپلیکیشن اندرویدی آفر این کار را برای شما آسان می‌کند.

امروزه فروشگاه‌های زیادی در فضای آنلاین فعالیت می‌کنند و کالاهای متنوعی را به فروش می‌رسانند. بسیاری از ما هر روز به این فروشگاه‌ها سر می‌زنیم و به دنبال پیشنهادها و تخفیف‌های خوب می‌گردیم. تخفیف‌هایی که واقعا ارزشمند باشند و کالاهایی که با کمترین قیمت ممکن در بازار ارائه شوند. اپلیکیشن آفر یک دستیار هوشمند برای پیدا کردن و دسته‌بندی تخفیف‌هاست و این کار را به طور خودکار انجام می‌دهد.

به کمک آفر می‌توانید روزانه همه‌ی تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین را به صورت دسته‌بندی شده ببینید. منظور از تخفیف هر کاهش قیمتی برای یک کالا است. موتور جست‌وجوی هوشمند آفر هر روز بین صدها هزار کالا می‌گردد و به محض اینکه قیمتی کم شود آن را پیدا و گزارش می‌کند. اگر از اپلیکیشن آفر استفاده کنید هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد!

علاوه بر این، با کمک آفر می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و بهترین تخفیف‌ها را بیابید. اگر کالایی در چند فروشگاه عرضه شود، آفر قیمت‌ آن را در همه فروشگاه‌ها پیدا می‌کند و می‌توانید ببینید که هر فروشگاه کالا را با چه قیمتی می‌فروشد. به این صورت مطمئن می‌شوید که ارزان‌ترین قیمت چقدر است و آیا هر تخفیفی ارزشش را دارد یا نه؟

همچنین برای کالاهای ارائه شده در یک فروشگاه، می‌توانید نمودار قیمت کالا و تغییرات آن در گذشته را مشاهده کنید و مطمئن شوید قیمت کالا در کمترین مقدار ممکن قرار دارد. حالا وقت خرید است!

آفر ویژگی‌ها و امکانات بسیاری دارد. شما می‌توانید کالاهای تخفیف خورده امروز و همچنین روز‌های قبل را ببینید، در بین آن‌ها جست‌وجو کنید و کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و حتی اگر قیمت کالایی شما را راضی نکرد و منتظر قیمت کمتری هستید، می‌توانید برای آن آلارمی تعیین کنید و به آفر بگویید هر زمان قیمت کالا به میزان مد نظرتان رسید، به شما اطلاع‌رسانی کند. به این صورت ابزاری هوشمند برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید دارید که به شما کمک می‌کند کالاهای مورد نظرتان را با بهترین قیمت و تخفیف مناسب خریداری کنید.

اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید، می‌توانید آفر را به رایگان از کافه بازار دانلود کنید. همچنین اگر دوست دارید از طریق یک وبسایت، در جست‌وجوی ارزان‌ترین کالاها باشید، می‌توانید از موتور جست‌وجوی ارزون‌یاب استفاده کنید. کافی است در سایت ارزون‌یاب کالای مورد نظر خود را در کادر بنویسید و روی علامت جست‌وجو کلیک کنید. ارزان‌ترین قیمت هر کالا در بازار را خواهید دید و خریدی به صرفه را تجربه خواهید کرد. آفر و ارزون‌یاب از موتور جست‌وجوی مشترکی استفاده می‌کنند که کلیه مراحل برنامه‌نویسی و توسعه آن به دست تیم توانمند ایرانی طراحی و اجرا شده است.  

آفر، تصمیم‌گیری بهتر در خرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفر

آفر دستیار شما برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید آنلاین است. با آفر می‌توانید بدون نیاز به گشتن روزانه در تعداد زیادی فروشگاه آنلاین، از همه‌ی تخفیف‌ها و کاهش قیمت‌ کالاها با خبر شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]