اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960625261067649

با هدف معرفی برترین برند های تالار پذیرایی ، باغ تالار و سالن زیبایی عروس رخ داد

رونمایی از وب‌سایت تالار پلاس 

کد: 13960625261067649

https://goo.gl/moRKhV

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت تالار پلاس باهدف معرفی برترین برند های تالار پذیرایی ، باغ تالار و سالن هاس تخصصی عروسی درحوزه تالارهای پذیرایی و تشریفات مجالس رونمایی شد.

رونمایی از وبسایت تالار پلاس 
روابط عمومی تالار وب / امیر قاسمی

تالار پلاس، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه تالارهای پذیرایی و تشریفات مجالس از 1396/06/25 با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس http://talar.info/ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی تالار پلاس، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه تالارهای پذیرایی و تشریفات مجالس از 1396/06/25 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس http://talar.info در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل امکان جستجو و مقایسه مجموعه های مختلف فعال در سراسر کشور و بهره مندی ار تخففیات این مجموعه ها و نقد و بررسی تخصصی مجموعه ها که بخشی از خدمات این سامانه می باشد در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

جناب آقای مهندس فربد مدیرعامل تالار پلاس با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و افرادی از جامعه است که قصد برگزاری آبرومند و بدون دغدغه جشن ها و مراسمات خود را دارند، بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: هدف اصلی ما اتصال راحت تر بین عرضه و تقاضا است بطوری که هر کسی براحتی با تکیه به اطلاعات درج شده در سامانه و با استفاده از تجربیات شخصی افراد می‌تواند تصمیمی مطمئن برای انتخاب مجموعه مورد نظر داشته باشد.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ما بدنبال آن هستیم تا در آینده نزدیک به راحت تر کردن دسترسی افراد و نحوه استفاده و بهره‌مندی آنها از خدمات موجود در سایت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تالار پلاس

تالار پلاس : معرفی برترین برنده های تالار ، باغ تالار و سالن های تخصصی عروسی سایت تالار پلاس ، یک وب سایت جامع در مورد معرفی تالارهای پذیرایی و مجموعه های تشریفاتی می باشد این مجموعه در سال ۱۳۸۸ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و با همت مسئولین و مدیریان محترم تالارهای پذیرایی توانسته خدمتی ناچیز در تسهیل مراسم ازدواج و ترویج ازدواج به جوانان عزیز ایرانی داشته باشد مجموعه تالار پلاس دارای مجوز ها و مدارک زیر است: ۱- مجوز فعالیت از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ۲- گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 از موسسه EQA GROUP ایتالیا ۳- گواهینامه مدیریت رضایتمندی مشتری ISO10004 از موسسه EQA GROUP ایتالیا ۴- دارای گواهینامه از TUV international انگلستان ۵- دارای تندیس تقدیر در کنفرانس میزبان شایسته ایرانی با سپاس از همراهی شما تالار پلاس حامی زوج های ایرانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]