اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960626261177596

فراخوان کمک به ساخت بیمارستان خیریه 64 تختخوابی مکتب الزهرا

کد: 13960626261177596

https://goo.gl/raHxJo

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 2 سال است که بیمارستان خیریه مکتب الزهرا (64 تختخوابی) در منطقه 14 تهران، با هدف مرتفع ساختن نیاز درمانی مردم منطقه، به کمک خیرین و توسط خیریه بهداشتی مکتب الزهرا درحال ساخت می باشد. ویژگی منحصر به فرد این مجموعه دارابودن بخش جراحی قلب باز کودکان است که کمبود آن در سطح کشور احساس می شود.

ساخت بیمارستان جنرال 64 تختخوابی مکتب الزهرا
فراخوان کمک به ساخت بیمارستان خیریه 64 تختخوابی مکتب الزهرا

کمکهای شما هرچند اندک، گامی در جهت پیشبرد هدفی بزرگ است

وَیَزِیدُ اللَّهُ الَّذِینَ اهْتَدَوْا هُدًى وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ مَرَدًّا ﴿مریم۷۶﴾

و خداوند کسانى را که هدایت‏ یافته‏ اند بر هدایتشان مى‏ افزاید و نیکی هاى ماندگار نزد پروردگارت از حیث پاداش بهتر و خوش‏فرجام‏تر است.

خیرین نیکوکار که همواره در انجام کارهای خیر از دیگران سبقت می گیرید! خداوند فرصتی غنیمت پیش روی زمینیان قرارداده، باشد که بهره مند شویم.

مجموعه خیریه مکتب الزهرا بیش از 35 سال است که در منطقه سرآسیاب دولاب تهران به همت جمعی از خیرین این منطقه تاسیس شده و سالهاست که به مردم منطقه خدمت رسانی می کند. این مجموعه که با محوریت حسینیه آغاز به فعالیت کرده تا کنون به یک کلینیک تخصصی درمانی و یک کتابخانه گسترش یافته و با ارائه خدمات پزشکی درمانگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، مرکز جراحی محدود و .... نیاز مردم منطقه به این امکانات را با کمترین هزینه های ممکن تا حدود زیادی برآورده می کند.

اما چشم انداز این خیرین به این منظر محدود نشد و با نگاه به اهداف بزرگ تر اقدام به ساخت بیمارستان جنرال در این منطقه محروم کرده اند. این بیمارستان خیریه 64 تختخوابی به امکانات و بخشهای متعددی مجهز خواهد شد که نه تنها نیاز منطقه بلکه نیاز شهر و در برخی موارد نیاز کشور را تامین خواهد کرد. از جمله بخش جراحی قلب باز نوزادان است که در تهران و کشور مراکز معدودی برای این امر موجود است. لذا با یاری خداوند با راه اندازی این مرکز نیاز طیف گسترده ای از بیماران نیازمند مرتفع خواهد شد.

در حال حاضر پیشبرد ساخت و تجهیز این مرکز نیازمند کمکهای مردمی و خیرین است. برای سهیم شدن در این عمل خداپسندانه می توانید کمکهای خود را از طریق یکی از راههای زیر به حساب بیمارستان واریز نمایید :

 

  •        درگاه پرداخت آنلاین http://maktabhospital.com/payment/
  •        شماره گیری کد   #2133*97*788*
  •        حساب جاری بانک صادرات به شماره 0103036969001 به نام موسسات خیریه بهداشتی درمانی مکتب الزهرا
  •  

    محل ساخت بیمارستان : تهران –  سرآسیاب دولاب - خیابان کرمان – میدان احمدیه – خیابان شهید فراهانی – پلاک 31

     

    فراخوان کمک به ساخت بیمارستان خیریه 64 تختخوابی مکتب الزهرا

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    موسسه خیریه بهداشتی درمانی مکتب الزهرا

    مجموعه خیریه مکتب الزهرا بیش از 35 سال است که در منطقه سرآسیاب دولاب تهران به همت جمعی از خیرین این منطقه تاسیس شده و سالهاست که به مردم منطقه خدمت رسانی می کند. این مجموعه که با محوریت حسینیه آغاز به فعالیت کرده تا کنون به یک کلینیک تخصصی درمانی و یک کتابخانه گسترش یافته و با ارائه خدمات پزشکی درمانگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، مرکز جراحی محدود و .... نیاز مردم منطقه به این امکانات را تا حدود زیادی برآورده می کند. اما چشم انداز این خیرین به این منظر محدود نشد و با نگاه به اهداف بزرگ تر اقدام به ساخت بیمارستان جنرال در این منطقه محروم کرده اند. این بیمارستان 64 تختخوابی به امکانات و بخشهای متعددی مجهز خواهد شد که نه تنها نیاز منطقه بلکه نیاز شهر و در برخی موارد نیاز کشور را تامین خواهد کرد. از جمله بخش جراحی قلب باز نوزادان است که در تهران و کشور مراکز معدودی برای این امر موجود است. لذا با یاری خداوند با راه اندازی این مرکز نیاز طیف گسترده ای از بیماران مرتفع خواهد شد.

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    شهر و جامعه | مسابقه و فراخوان