اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960626261217667

برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت سنگ

کد: 13960626261217667

https://goo.gl/knLmXE

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت شبکه خدمات نوآوری بومرنگ و همکاری انجمن سنگ ایران، در نظر دارد اولین فستیوال نوآوری‌های صنعت سنگ را برگزار کند.

برگزاری فستیوال نوآوری های صنعت سنگ
فستیوال سنگ

به گزارش شبکه خدمات نوآوری بومرنگ، طی این رویداد ارزشمند تعدادی از طرح‌ها و نوآوری‌های منتخب توسط صاحبان فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در حضور تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌گردد و سایر طرح‌ها در قالب کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. با عنایت به اهمیت این موضوع شرایطی فراهم‌شده است تا در حاشیه فستیوال، امکان برگزاری جلسات مذاکره (B2B) بین صاحبان فناوری، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فراهم گردد.
در همین راستا حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری در قالب ارائه تسهیلات خرید/ سرمایه گذاری در نوآوری‌ها به میزان 60% قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس و یا سرمایه گذاری مشترک) و تا سقف 5 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه 4 درصد به سرمایه گذاران پرداخت می شود.
 از کلیه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این صنعت برای حضور در این رویداد ارزشمند دعوت می‌گردد:
🛎زمان: دوشنبه مورخ 27 شهریور ماه 96 ساعت 8 الی 13
🛎مکان: محل اتاق بازرگانی ایران واقع در- تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت) طبقه دهم 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن  02188398543 (شبکه خدمات نوآوری بومرنگ) تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بومرنگ

شبکه خدمات نوآوری بومرنگ به منظور تسهیل روند تجاری سازی و تبادل فناوری، با جمع آوری اطلاعات و ایجاد ارتباط بین عرضه کنندگان فناوری (شامل مخترعین، شرکت های دانش بنیان، نخبگان، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و ....) و متقاضیان فناوری ( بنگاه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و معدنی، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی، شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر و ...) زمینه مناسب تعامل بین طرفین را فراهم می آورد. بومرنگ برمبنای رویکرد نوآوری باز، با شناسایی هدفمند نیازهای فناورانه تولید کنندگان و سرمایه گذاران و جستجو و رصد فناوری های مورد نیاز از منابع داخلی و خارج از کشور و انجام فرآیند داوری، زمینه دستیابی به بیشترین و بهترین طرح ها و فناوری ها را در راستای درخواست متقاضیان فراهم می نماید. این شبکه همچنین با شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری (به ویژه در حوزه فناوری های نوین و دانش بنیان) خدمات مناسبی را درزمینه فناوری و نوآوری به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]