اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960631261767683

تخفیف‌ 25 درصدی تمام محصولات فروشگاه اینترنتی هانیکا در جشنواره پائیزه

کد: 13960631261767683

https://goo.gl/7hkz8S

، تهران , (اخبار رسمی):  به مناسبت شروع فصل پاییز، فروشگاه اینترنتی هانیکا کلیه محصولات خود را از تاریخ 4 مهرماه 1396 تا 30 آذر 1396 با 25 درصد تخفیف ارائه می‌دهد. همچنین محصولات لوازم خانگی، لوازم شخصی، مدو پوشاک و لوازم دیجیتال این فروشگاه با تخفیف 30 درصدی عرضه می‌شوند.

تخفیف‌ 25 درصدی تمام محصولات فروشگاه اینترنتی هانیکا در جشنواره پاییزه
تخفیف 25 درصدی با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی هانیکا

محصولات لوازم خانگی، لوازم شخصی، مد و پوشاک و لوازم دیجیتال در این جشنواره از تخفیف 30 درصدی برخوردارند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی هانیکا، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این فروشگاه با عنوان جشنواره پاییزه به مناسبت شروع فصل پاییز و در دوره زمانی 4 مهرماه 1396 تا 30 آذر 1396 با 25 درصد تخفیف برگزار می‌شود.

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند محصولات شامل تخفیف را با 25 تخفیف تهیه کنند.

مهدی حیدری، مدیر فروشگاه اینترنتی هانیکا مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: مشتری، ضامن بقای یک تجارت و سازمان است و حیاتِ کسب‌وکار ما به وجود او وابسته است و حفظ مشتری‌، سخت‌ترین جزء توسعه‌ی یک سازمان است. امروزه در دنیای کسب‌‌وکار که رقابت با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری و مشتری مداری مهمترین مساله است. 

وی همچنین ابراز داشت: ما در جشنواره پاییزه فرصتی را برای شناخت بیشتر مشتریان‌مان فراهم می کنیم تا هم کیفیت محصولات ما را درک کنند و هم قیمت های فروشگاه ما را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنند. ضمن اینکه محصولات لوازم خانگی ، لوازم شخصی، مدو پوشاک و لوازم دیجیتال در این جشنواره از تخفیف 30 درصدی برخوردارند.

حیدری در انتها خاطر نشان کرد: ما مفتخریم که مشتریانمان از خرید خوددر هانیکا هیچگاه ناراضی نبوده‌اند زیرا خدمات پس از فروش در این شرکت یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین روندهای شرکت است که خوشبختانه به خوبی پیاده‌سازی شده است.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی هانیکا با دو سال سابقه در فروش اینترنتی انواع محصولات و کالاهای خانگی توانسته است رضایت مندی مشتریان خود را جلب و با کمک تیم مجرب خود توانسته پیشرفت سریعی در  روند فروش خود ایجاد کند.

علاقه‌مندان برای مشاهده این فروشگاه اینترنتی و دیدن محصولات آن می‌توانند به سایت هانیکا به آدرس www.hanika.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی هانیکا

فروشگاه اینترنتی هانیکا با دو سال سابقه در فروش اینترنتی انواع محصولات و کالاهای خانگی توانسته است رضایت مندی مشتریان خود را جلب نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]