اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960701261777599

دادسان با هدف حمایت حضور یافت

فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای گسترش فرهنگ آن

کد: 13960701261777599

https://goo.gl/bcZEbH

، تهران , (اخبار رسمی):  پویش "مثل فرزند خودم" به همت پلتفرم تامین مالی جمعی گندم از تاریخ 15 مرداد 96 در بستر آنلاین شروع شد.

فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای گسترش فرهنگ آن
فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای گسترش فرهنگ آن

دادسان از تمامی عزیزان این درخواست را دارد تا از طریق لینک انتهای گزارش از این پویش حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی دادسان، مدیران و کارکنان این مجموعه با حضور در مراسم پویش مثل فرزند خودم که به همت پلتفرم تامین مالی جمعی گندم برگزار شد، حضور یافتند و سعی کردند سهمی هر چند کوچک در این رویداد داشته باشند.

فرشاد مصفا مدیر روابط عمومی دادسان، با تقدیر از دست اندرکاران این رویداد گفت: همانگونه که در آموزه‌های دینی و فرهنگی تاکید شده، وظیفه هر انسانی کمک به همنوع خود است و باید سعی کنیم در تنگناهای زندگی به وظیفه خود عمل کنیم، از همین رو حضور در این رویداد حمایتی، مسئولیت اجتماعی برای مجموعه ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ نوع دوستی درمجموعه‌های اقتصادی، ادامه داد: کمک‌هایی که از سوی کسب و کارهای مختلف به خیریه‌ها و مراکز داوطلبانه انجام می‌شود، اهمیت ویژه ای دارد و اعتقاد داریم که فعالان صنایع به عنوان قطب‌های مالی کشور باید در چنین رویدادهای حمایتی سهم بیشتری داشته باشند.

وی افزود: البته یک مشکل عدم اطلاع رسانی صحیح این مدل حرکت‌های خیرخواهانه و کمک‌های  انجام شده است که باید در این بخش به خوبی مردم را مطلع کرد تا این فرهنگ گسترش یابد.

در پایان دادسان از تمامی عزیزان این درخواست را دارد تا از طریق لینک زیر از این پویش حمایت کنند.

حمایت از پویش #مثل_فرزند_خودم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دادسان

دادسان سامانه ای است که به مردم وکیل متخصص و متناسب با پرونده خود را پیشنهاد می دهد. همچنین با پیگیری به موقع شرایطی را فراهم می سازد تا افراد با خیالی راحت شاهد پیشرفت پرونده خود باشند. https://www.DADSUN.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مسابقه و فراخوان