اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980509390467599

شکایت از مهندسین ناظر

جریمه‌ی تخلف مهندسین ناظر چیست؟

کد: 13980509390467599

http://bit.ly/2YJAsK4

، تهران , (اخبار رسمی): مهندسین ناظر همانند تمامی مشاغل دارای وظایف قانونی هستند. البته ممکن است که مهندسین ناظر از وظایف قانونی خود بی خبر باشند و این موضوع منجر به ایجاد خسارت شود و در نهایت شکایت از مهندسی ناظر را در پی داشته باشد.

شکایت از مهندسین ناظر
جریمه‌ی تخلف مهندسین ناظر چیست؟

چنانچه از عدم نظارت دقیق مهندس ناظر خسارتی مالی یا جانی حادث شود، عدم آگاهی مهندس ناظر از مراحل ساخت و ساز عملیات اجرایی در نزد مراجع قضایی پذیرفتنی نخواهد بود. طبق ماده 616 قانون مجازات اسلامی، چنانچه از تقصیر، بی احتیاطی یا عدم رعایت نظامات دولیت مهندس ناظر خسارات جانی منتهی به قتل غیر عمد واقع شود، مهندس ناظر به یک یا سه سال حبس تعزیری محکوم خواهد شد.

در صورت مطالبه‌ی دیه از طرف اولیای دم، مهندس ناظر محکوم به پرداخت دیه نیز خواهد شد. از طرف دیگر بر اساس ماده 1 قانون مسئولیت مدنی هر کسی به عمد یا غیر عمد و بدون اجازه قانونی حقوق دیگران را تضییع کند و به جان و مال دیگران خدشه‌ای وارد کند از لحاظ مدنی مسوولیت جبران خسارات مادی و معنوی تضییع شده بر عهده او است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع توقیف ملک می‌توانند به سایت دادسان به ادرس dadsun.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دادسان

دادسان سامانه ای است که به مردم وکیل متخصص و متناسب با پرونده خود را پیشنهاد می دهد. همچنین با پیگیری به موقع شرایطی را فراهم می سازد تا افراد با خیالی راحت شاهد پیشرفت پرونده خود باشند. https://www.DADSUN.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون