اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960702261967687

مصادف با یکم ماه محرم الحرام به روز رسانی شد:

اپلیکیشن نینوا، بزرگترین کتابخانه نواهای مذهبی

کد: 13960702261967687

https://goo.gl/tGX8bG

، تهران , (اخبار رسمی): در آغازه دهه اول ماه محرم الحرام و نزدیک شدن به روزهای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، شرکت پنجره دهم با عرضه به روزرسانی و انتشار نسخه‌ی جدید اپلیکیشن نینوا، یکی از بزرگترین کتابخانه‌های نواهای صوتی و تصویری نواهای مذهبی را در اختیار علاقمندان قرار داد.

نینوا، بزرگترین کتابخانه نواهای مذهبی
نسخه جدید نینوا، جامع‌ترین اپلیکیشن مدیای مذهبی

نینوا تنها رسانه‌ی عاشورایی است که بر بسترهای اندروید و iOS در دسترس و قابل استفاده است!

به گزارش شرکت پنجره دهم، به روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن «نینوا» در ابتدای ماه محرم الحرام عرضه شده که آن را تبدیل به بزرگترین کتابخانه صوتی و تصویری نواهای مذهبی و عاشورایی کرده است.

بر اساس این گزارش، به روزرسانی جدید با افتتاح وب‌سایت جدید اپلیکیشن نینوا نیز همراه بوده است. این وب‌سایت در آدرس neynavaapp.ir قابل دسترس بوده و اطلاعات مربوط به این اپلیکیشن را همراه با لینک‌های دانلود در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

بر پایه این اطلاع‌رسانی، اپلیکیشن نینوا با رابطی کاربری کاملاً جدید همراه با بخش‌های متنوع و تازه‌ای در اختیار مخاطبین قرار گرفته است که عبارت‌اند از:

  • قابلیت به اشتراک گذاری نواها
  • پخش مستقیم نواها از طریق لینک
  • جست‌وجوی پیشرفته در میان مناسبت‌ها و ...
  • پخش‌کننده نوای کاملاً بهبود یافته
  • بخش مدیریت دانلود جدید

علی توکلی مدیرعامل مجموعه پنجره دهم، با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف تولید و توسعه اپلیکیشن نینوا، ایجاد ارتباطی عمیق‌تر میان مردم و دوست‌داران با اهل بیت و سیدالشهدا بوده است و به روزرسانی اخیر این امر را به خوبی نشان می‌دهد. 

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: نینوا تنها رسانه‌ی عاشورایی است که بر بسترهای اندروید و iOS در دسترس بوده و قابل نصب و استفاده است.

وی همچنین افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال برنامه‌های بعدی خود در حوزه مدیریت، لجستیک و فروش الکترونیکی هستیم.

گفتنی است که بیش از ۲۵ هزار فایل صوتی و تصویری در مداحی، قرآن، ادعیه و وعظ از بیش از ۱۰۱ مداح، قاری و سخنران به ۵ زبان عربی، فارسی، ترکی، انگلیسی و اردو برای علاقمندان در این اپلیکیشن گردآوری شده است و به خوبی می‌تواند نام بزرگترین کتابخانه صوتی و تصویری نواهای مذهبی و عاشورایی را با خود همراه داشته باشد!

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پنجره دهم

«پنجره دهم فناوری آرین»، شرکتی چند منظوره در حوزه فناوری اطلاعات است که به اختصار «پنجره دهم» نامیده می‌شود. این مجموعه برای مشتریان و کسب‌وکارهای ثانویه، به تولید و توسعه راهکارهای جامع در دو قالب اپلیکیشن کاربردی موبایل و وب‌سایت می‌پردازد؛ در کنار آن نیز به همکاران خود، در بخش بازاربابی و پخش محصولات دیجیتال مشاوره ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]