اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960703262087685

ویگوبازار بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران:

به جای شما ما به بازار می‌رویم

کد: 13960703262087685

https://goo.gl/cyR995

، تهران , (اخبار رسمی): تا به حال به این فکر کرده‌اید که با وجود فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، چرا برای خرید بعضی از کالاها ممکن است به بازار بروید؟

به‌جای شما ما به بازار می‌رویم
به جای شما ما به بازار می‌رویم

ما در ویگوبازار فروشگاه‌های واقعی سطح شهر (پس از تایید مجوز‌های قانونی آن فروشگاه) که از نظر کیفیت ارائه خدمات معیارهای ما را داشته باشند ثبت می‌کنیم و آنها در بستر ویگوبازار شروع به فعالیت می‌کنند

ما در این زمینه تحقیقات جامعی انجام داده‌ایم و جواب این سوال را پیدا کرده‌ایم و هدفمان در ویگوبازار این است که شما هرگز وقت با ارزشتان را صرف رفتن به بازار‌های سطح شهر برای خرید نکنید.

ما در ویگوبازار فروشگاه‌های واقعی سطح شهر (پس از تایید مجوز‌های قانونی آن فروشگاه) که از نظر کیفیت ارائه خدمات معیارهای ما را داشته باشند ثبت می‌کنیم و آنها در بستر ویگوبازار شروع به فعالیت می‌کنند

به عبارت دیگر ویگوبازار یک بازار بزرگ خرید و فروش در کشور است و محدودیت‌های یک فروشگاه اینترنتی را ندارد.

برخلاف فروشگاه‌های اینترنتی رایج که قیمت رقابتی روی بعضی از اجناس با زمان محدود ارائه می‌کنند هدف ما در ویگوبازار ارائه کالاهایی با قیمت نزدیک به عمده به صورت مداوم است به طوری که ارائه کالا با قیمت مناسب (طبق نتایجی که تیم‌های آنالیز و فروش ویگوبازار به دست می‌آورند) جز شرایط همکاری ما با فروشگاه‌هایی است که قصد ارائه کالا در ویگوبازار را دارند.

پس از مشاهده کالاها در ویگوبازار ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چطور ممکن است یک کالا ویگوبازار تا صد هزار تومان از فروشگاه‌های اینترنتی دیگر ارزان‌تر باشد. شاید تصور کنید که این کالا اصل نیست و یا گارانتی متفرقه دارد، درحالی که تعهد ما این است که اگر کالایی به همراه گارانتی در کشور ارائه می‌شود ما حتما آن کالا را با گارانتی اصلی ارائه می‌دهیم.

شاید شما فکر کنید که بعد از اتمام یک سفارش در ویگوبازار زمان زیادی تا تحویل آن سفارش طول خواهد کشید، چرا که تامین کالا از فروشگاه و ارسال آن به دست خریدار ممکن است فرآیند زمان‌بری باشد، ولی تعهد ما در تحویل سفارش‌ها تا کمتر از ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش در تهران و بین دو تا چهار روز برای شهرستان‌ها است و تا به حال تمامی سفارش‌ها را در زمان مشخص شده خریداران، تحویل داده‌ایم.

سرویس جدیدی که ویگوبازار برای سرعت بخشی به ارسال سفارش‌ها راه‌اندازی کرده‌است، سرویس ارسال ویگوجت است. در این سرویس سفارش‌های قبل از ساعت ۱۵، ۳ ساعته به دست خریداران می‌رسد و سفارش‌های بعد از ساعت ۱۵ تا حداکثر ساعت ۱۳ روز بعد به دست خریداران می‌رسد.

ویگوبازار همچنین این امکان را فراهم کرده است تا خریداران بتوانند کالایی که در ویگوبازار موجود نیست را سفارش دهند. برای این منظور نام و اطلاعات کالا به همراه شماره تماس خود را در سایت ویگوبازار ثبت می‌کنید ما پس از جست و جوی کالای شما در بازار در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیریم و پس از هماهنگی‌های لازم کالا را به دست شما می‌رسانیم.


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویگوبازار

بازار اینترنتی ویگوبازار ، پلت‌فرم جامع خرید و فروش اینترنتی ایران، بازاری مجازی برای تمامی فروشگاه‌ها و خریداران ایرانی است که می‌توانند خرید و فروش خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. در بازار بزرگ ویگوبازار، فروشگاه‌ها با در اختیار داشتن فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود، می‌توانند به عرضه محصولات خود پرداخته و باقی مراحل فروش از قبیل تبلیغات، ارسال سفارش، دریافت مبلغ سفارش و ... را به ویگوبازار بسپارند. در حقیقت به کمک پلت‌فرم ویگو بازار ، هر فروشگاهی در هر کجای ایران می‌تواند در کمتر از 2 دقیقه دارای یک فروشگاه اینترنتی با بهترین کیفیت و بیشترین بازدید شود. خریداران نیز با تنوع محصول و قیمت‌‍هایی بی‌نظیر دارای قدرت انتخابی بسیار بالایی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]