اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262377708

رونمایی از فروشگاه اینترنتی «برق آسا» برای خرید آنلاین کالای برق و الکتریک

کد: 13960705262377708

https://goo.gl/j43GNw

، تهران , (اخبار رسمی): از وب‌سایت فروشگاه اینترنتی برق آسا با هدف خرید آنلاین و آسان کالای برق و الکتریک رونمایی شد.

رونمایی از فروشگاه اینترنتی برق آسا (خرید آنلاین کالای برق و الکتریک)
خرید آنلاین کالای الکتریک

فروشگاه اینترنتی برق آسا نماینده رسمی بهترین تولید کنندکان معتبر داخلی و خارجی و گردآورنده ی بهترین برندهای صنعت برق و الکتریک ساختمانی و صنعتی است.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی برق آسا، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه کالای برق و الکتریک از 15 تیرماه 96 فعالیت خود را آغاز کرده است و با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس www.barqasa.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای از قبیل نمایش کامل جزییات و مشخصات محصول، تنوع محصولات در مدل‌ها و رنگ‌ها و برندهای مختلف، مقایسه چند محصول، فیلتر کردن کالاها بر اساس نوع و مدل و رنگ، چند قیمتی بودن برای کارابران عادی و عمده فروشی‌ها در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علیرضا لطفی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی برق آسا با ابراز امیدواری به پیشرفت روز به روز فروشگاه گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و مصرف کنندگان و عرضه کنندگان کالای برق ساختمانی و صنعتی بوده است.

او ادامه داد: امروزه با وجود تنوع و تشابه ظاهری محصولات در بازار، فروشگاه اینترنتی برق آسا افتخار دارد اطلاعات تخصصی و دقیق محصولات را به همراه، نظرات مشتریان، قیمت‌های روز بازار، مقایسه ی کالا وکمترین زمان در اختیار خریداران قرار دهد. در راستای گسترس فرهنگ خرید اینترنتی، ما زنجیره تکاملی خود را بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعم از انبوهسازان، کارخانجات، اداره جات دولتی، شرکتها، مجموعه‌های تجاری و اداری و خانگی کامل کردیم تا کاربران قادر باشند بهترین خرید‌ها را با بهترین ضمانت‌ها انجام دهند و به دور از مشغله‌های زندگی و فرار از ترافیک و رفت و آمد‌های شهری، از خرید خود لذت ببرند و از ارزشمند ترین دارایی یعنی زمان به بهترین نحو محافظت کنند.

لطفی خاطر نشان کرد: ملاک اصلی ما برای ارائه خدمات به مصرف کنندگان، صداقت و رضایت است. ما توانسته ایم با بیش از 35 سال سابقه درخشان در صنف الکتریک رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و امیدواریم در کنار مشتریان خود بتوانیم بار دیگر به قله‌های اعتماد برسیم. فروشگاه اینترنتی برق آسا نماینده رسمی بهترین تولید کنندکان معتبر داخلی و خارجی و گردآورنده‌ی بهترین برندهای این صنعت، در این فروشگاه به مشتریان خود بیشترین قدرت انتخاب و اعمال سلیقه را با هر گونه قدرت خرید و شرایط اقتصادی اعطا می‌کند، ضمن اینکه مولفه اصلی ما در جمع آوری این محصولات اصالت کالا، کیفیت، قیمت عادلانه وضمانت محصولات است.

وی ابراز داشت: در این فروشگاه انواع لامپ‌ها و چراغ‌های ال ای دی، چراغ‌های اداری و تجاری و سقفی، چراغ‌های پارکی و حیاطی، پروژکتورها و چراغ صنعتی، لوسترها، آیفون‌ها و پنل‌های صوتی و تصویری، کلید و پریز، سیم و کابل، کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان، فن و هواکش خانگی و صنعتی، سیم و کابل، لوله خرطومی و داکت و انواع لوازم جانبی برق صنعتی و خانگی با بهترین قیمت‌ها و با ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رسد.

وی در پایان افزود: پس از این رونمایی به دنبال جذب فروشندگان عمده کالای برقی و همچنین ایجاد شعب متفاوت در چند نقطه تهران و ایران هستیم.

دفتر استان تهران : ۷۷۶۳۸۶۴۵-۰۲۱ / ۷۷۵۳۸۰۹۱ -۰۲۱
دفتر استان اصفهان: ۵۵۴۵۴۰۷۷-۰۳۱ / ۵۵۴۶۷۶۰۵-۰۳۱

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی برق آسا

فروشگاه اینترنتی برق آسا نماینده رسمی بهترین تولید کنندکان معتبر داخلی و خارجی و گردآورنده ی بهترین برندهای صنعت برق و الکتریک می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی