اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960710262727721

هفتمین سالگرد رونمایی از وبسایت پرشین پت شاپ 

کد: 13960710262727721

https://goo.gl/Yv8nfc

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت Persian Petshop که با هدف آسانی و سرعت در خرید اینترنتی لوازم حیوانات فعال است به سال هشتم فعالیت خود رسید.

به گزارش روابط عمومی پرشین پت شاپ، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه لوازم حیوانات خانگی (پت شاپ اینترنتی) از 11 مرداد 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اینک وارد هشتمین سال فعالیت خود شده است.

این وب سایت که با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس https://PersianPetshop.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته اخیرا امکانات جدیدی را به خدمات خود افزوده است.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای از قبیل پت شاپ اینترنتی، مجله اینترنتی حیوانات، پزشک آنلاین و اعزام آرایشگر در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

پیمان میرانشاهی مدیر وبسایت پرشین پت شاپ با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی دسترسی سریع علاقه‌مندان به محصولات و خدمات مورد نیاز خود بوده است.

او ادامه داد: تیم پرشین پت شاپ تمام تلاش خود را می‌کند تا گامی نوین در عرضه محصولات حیوانات خانگی به هم میهنان در سرتاسر کشور بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اطلس حیوانات پارسیان

فروشگاه آنلاین حیوانات پرشین پت شاپ در آستانه هفتمین سال فعالیت، افتخار خدمت رسانی به دوستداران محیط زیست و حیوانات را در سراسر کشور دارد. فروشگاه پرشین پت شاپ همه محصولات و خدمات خود را در زمینه نیازمندیهای دام کوچک و حیوانات خانگی اعم از محصولات غذایی، آرایشی، بهداشتی، نظافت، درمانی، اسباب بازی، لوازم لوکس و دکوری و ... را برای پستانداران خانگی، آبزیان، پرندگان، جوندگان، خزندگان و دوزیستان خانگی فراهم و در اختیار مشتریان قرار میدهد. استراتژی تیم پرشین پت شاپ خلق بیشترین مزیت برای افراد و تامین بالاترین میزان رضایت مشتری می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی