اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960711262787675

حضور گروه آموزشی «مُنتا» در هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

کد: 13960711262787675

https://goo.gl/Kc8e3V

، تهران , (اخبار رسمی): گروه آموزشی منتا، نخستین شرکت دانش‌بنیان ایران در زمینه‌ی آموزش آنلاین، در هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف که از 16 الی 18 مهرماه در این دانشگاه برگزار می‌شود حضور یافته و به ارتباط فعال با جویندگان کار و استعدادهای فعال کشور خواهد پرداخت.

حضور گروه آموزشی «مُنتا» در هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
حضور گروه آموزشی «مُنتا» در هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش گروه آموزشی «مُنتا»،  نمایشگاه کار رویدادی است که در آن تعداد زیادی از سازمان‌های معتبر و خوشنام با موقعیت‌های شغلی و استخدامی خود حاضر می‌شوند و از این طریق، با تعداد زیادی از کارجویان دیدار می‌کنند و در یک فضای رقابتی به جذب افراد مدنظر خود می‌پردازند. طبیعتاً چنین رویدادی می‌تواند بستری مطمئن برای تبادل اطلاعات و توانمندی‌های کارجویان با کارفرمایان باشد. هشتمین دوره‌ی نمایشگاه کار شریف، در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ مهر ۹۶ در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این دوره، گروه آموزشی منتا نیز با داشتنِ موقعیت‌های شغلی مختلف، پذیرای تمامی کارجویانی است که در زمینه‌های مختلفی چون برنامه‌نویسی، فروش، اپراتوری، ویرایش علمی و غیره به دنبال فرصت‌های شغلی در محیطی پویا و خلاق می‌گردند. 

گروه آموزشی منتا در سال ۱۳۹۱ با هدف ایجاد یک بستر آموزشیِ هوشمند به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. منتا، به‌عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ایران در زمینه‌ی آموزش آنلاین، با تکیه بر به‌روزترین دستاوردهای فناوری اطلاعات در حیطه‌ی آموزش و ارزیابی، راهکارهای تازه‌ای برای دانش‌آموزان، دبیران، مشاوران و مدیران مدارس فراهم کرده است.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های گروه آموزشی منتا، می‌توانند به غرفه این شرکت در هشتمین نمایشگاه کار شریف مراجعه و یا از سایت آن به آدرس http://www.monta.ir  بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مُــنتا، آموزش و ارزیابی آنلاین

در سال ۱۳۹۱ استارت‌آپ مُــنتا (Monta) برای ایجاد یک بستر آموزشیِ هوشمند شروع شد. در این مدت کوتاه منتا با تلاش و پشتکار توانست از یک استارت‌آپ به نخستین شرکت دانش‌بنیان ایران در زمینه‌ی آموزش آنلاین تبدیل شود. تحقیق و توسعه بر اساس به‌روزترین دستاوردهای فناوری اطلاعات در زمینه آموزش و ارزیابی، راهکارهای تازه‌ای را برای دبیران، مشاوران و مدیران مدارس و همچنین برای دانش‌آموزان و والدین به همراه داشته است. سامانه‌ی منتا با در اختیارگذاشتن امکانات و خدمات آموزشی منحصربه‌فرد برای مقاطع مختلف (پایه‌های ششم ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی)، دسترسی به فراگیرترین بانک سؤال، آزمون‌های هوشمند و تحلیل‌های جامع، روند آموزش و ارزیابی را برای دانش‌آموزان، دبیران و مشاوران به‌مراتب سریع‌تر و آسان‌تر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش