اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960717263217740

توسط سازمان مردم‌نهاد محکن راه اندازی شد:

پویش "یه نخ سیگار کمتر"

کد: 13960717263217740

https://goo.gl/zjDo79

، تهران , (اخبار رسمی): با پیوستن به پویش “یه نخ سیگار کمتر” علاوه بر خوشحال کردن عزیزانتان باعث خوشحالی کودکان این سرزمین خواهید شد.

پویش "یه نخ سیگار کمتر"
پویش "یه نخ سیگار کمتر"

به گزارش روابط عمومی موسسه حمایت از کودکان کم شنوا و ناشنوا (محکن)، این موسسه به عنوان یک NGO (سازمان مردم نهاد) در راستای اهداف اجتماعی و فرهنگی خود برای ایجاد انگیزه ترک سیگار در سیگاری‌ها و اشاعه فرهنگ کمک به همنوع، اقدام به برگزاری پویش اینترنتی “یه نخ سیگار کمتر” کرده است.

در این پویش هر سیگاری با حذف یک نخ از مصرف روزانه سیگار خود و اهدای مبلغ آن به موسسه حمایت از کودکان کم شنوا و ناشنوا (محکن)، علاوه بر شرکت در فعالیت‌های نیکوکارانه؛ با حذف تدریجی سیگار سالم تر زندگی می‌کند.

در قسمتی از پیام این موسسه آمده است: ما اعتقاد داریم که برای حذف عادات غلط زندگی هیچ انگیزه ای بالاتر از خوشحال کردن عزیزان وجود ندارد. با پیوستن به پویش “یه نخ سیگار کمتر” علاوه بر خوشحال کردن عزیزانتان باعث خوشحالی کودکان این سرزمین هم خواهید شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه محکن، کلیه عواید این پروژه صرف کمک به کودکان نیازمند و محروم این سرزمین خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همیاری می‌تواننددر کانال تلگرام این موسسه در فضای مجازی به آدرس telegram.me/mehkan عضو شوند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محکن

موسسه حمایت از کودکان کم شنوا وناشنوا(محکن) به عنوان یک NGO(سازمان غیردولتی) با اقداماتی نظیر تهیه سمعک و لوازم کمک شنوایی جهت کودکان کم شنوا وناشنوا ، برقراری کلاسهای آموزشی تخصصی جهت کودکان کم شنوا و والدین، تامین هزینه آزمایشهای تخصصی شنوایی و ... در حال ایفای وظیفه اجتماعی خود در قبال کودکان محروم این سرزمین می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه