اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960717263317745

دغدغه های اشتغال نخبگان تحصیل کرده به تصویر کشیده می شود

" کریم تاکسی" در پردیس سینمایی مگامال رونمایی شد

کد: 13960717263317745

https://goo.gl/dNY11f

، تهران , (اخبار رسمی): آئین رونمایی از پروژه " کریم تاکسی " باحضور تهیه کننده، مجری طرح و مشاور رسانه‌ای فیلم در پردیس سینمایی مگامال تهران برگزار شد. در این آئین رونمایی تهیه کننده‌ی فیلم به معرفی پروژه پرداخت و دغدغه‌های ساخت و تولید فیلم "کریم تاکسی"‌ را بررسی کرد. این پروژه در مهرماه 96 کلید می‌خورد.

" کریم تاکسی " در پردیس سینمایی مگامال رونمایی شد
پروژه کریم تاکسی با حضور تهیه کننده، مشاور رسانه ای و مجری طرح در پردیس سینمایی مگامال رونمایی شد

حمایت از کارآفرینی نخبگان از وظایف سینمایی ماست و ما در پروژه " کریم تاکسی "‌ میخواهیم که کارآفرینی و اشتغالزایی کسب و کارهای نوپا را مطرح کنیم.

مدیر موسسه‌ی " تراشه تصویر " در این آیین رونمایی در جمع خبرنگاران و عکاسان گفت: کریم تاکسی به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص این موسسه در سال جاری، در تلاش است تا با  به تصویر کشیدن معضلات اشتغال جوانان نخبه و تحصیل‌ کرده در قالب طنز اجتماعی ، بخشی از ناهنجاری‌های اجتماعی را نشان دهد. این فیلم که به عنوان یک فیلم طنز اجتماعی در مرحله پیش تولید است قطعا به عنوان یکی از فیلم های قابل دفاع در سال 96 مطرح خواهد شد.

ابوالقاسمی در ادامه افزود: من به عنوان یک تهیه کننده‌ی باسابقه در جامعه‌ی فرهنگ و سینما معتقدم که سینما باید بتواند با زبان هنر هنجارها را به تصویر بکشد و ناهنجاری‌ها را در قالب‌های طنز اجتماعی بیان کند. به اعتقاد بنده باید بتوانیم دغدغه‌های مردم را با فن تصویر و تکنیک هنر و زبان نرم به تصویر بکشیم تا اثربخشی و فرهنگ‌سازی مناسبی در بطن جامعه ایجاد شود.

این تهیه کننده در ادامه از  لزوم فرهنگسازی کار و اشتغال جوانان صحبت کرد و افزود: حمایت از کارآفرینی نخبگان از وظایف سینمایی ماست و ما در پروژه " کریم تاکسی "‌ علاقمندیم که کارآفرینی و اشتغالزایی جوانان را نیز مطرح کنیم.

وی در پایان یکی از قابلیت‌های کریم تاکسی را  فرصت‌های متعدد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های موضوعی مختلف فیلم دانست و اضافه کرد:  این فیلم در حوزه‌های  گردشگری این قابلیت را دارد که بتواند فرصت‌های گردشگری را نشان دهد و  با معرفی مناطق نمونه‌ی گردشگری در راستای اکوسیستم کارآفرینی اجتماعی قدم بردارد. وی یکی دیگر از ابزارهای این فیلم را ورود به حوزه‌های مختلف پروژه‌های حمل ونقل عنوان کرد. وی وظیفه حمایت از  این  کسب و کارها را برعهده سینما و تلویزیون دانست.

گفتنی است پروژه‌ی  " کریم تاکسی " با دریافت پروانه ساخت، در مرحله‌ی انتخاب بازیگر قرار دارد و به زودی به عنوان پروژه‌ی شاخص در شبکه‌ی نمایش خانگی با حضور بازیگران مطرح کلید خواهد خورد. / تمام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه تراشه تصویر

فیلم " کریم تاکسی " در حمایت از کسب و کار ایرانی در حال ساخت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر