اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960719263677759

کسب درآمد ۲۳۵۸ نفر از سیستم همکاری در فروش همیان

کد: 13960719263677759

https://goo.gl/U2y5Yq

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از یکسال از آغاز فعالیت همیان می‌گذرد و در این یکسال، نه تنها این سامانه کاربران زیادی را به خود جذب کرده، بلکه درآمد چشمگیری را نیز برای کاربران فعال خود به همراه داشته است. همیان یک طرح همکاری در فروش است که پنلی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد تا با خیالی آسوده به کسب درآمد بپردازند.

از سیستم همکاری در فروش همیان ،۲۳۵۸ نفر ، درآمد کسب کردند!
کسب درآمد ۲۳۵۸ نفر از سیستم همکاری در فروش همیان

حتی افرادی که صاحب سایت نیز هستند میتوانند از جایگاه های تبلیغاتی خود که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بدین صورت درآمد زایی کنند.

دو هزار و سیصد پنجاه و هشت کاربر

به گزارش سایت تخفیف برتر، همیان در عرض یکسال توانسته است دو هزار و سیصد و پنجاه و هشت کاربر را به خود جذب کند. این عدد هر روزه در حال بالا رفتن است و به تعداد آن افزوده می شود. ( مشاهده تعداد کاربران کنونی) دلیل اصلی جذابیت همیان برای افراد، ویژگی درآمدزایی ساده و راحت آن است.

اصولا معقوله کسب درآمد و پول درآوردن به خودی خود، جذاب است. و از آنجایی که همیان فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا بتوانند در وقت‌های اضافی و مرده خود به کسب درآمد بپردازند و یا حتی به عنوان شغل دوم خود در خانه و در روزهای تعطیل به آن نگاه کنند، میزان جذابیت آن را چندین برابر می کند.

پیدا کردن مشتری‌هایی که با هر بار خرید آنها و در هر زمان از شبانه روز، پول به حساب شما سرازیر شود تنها کاری است که کاربران همیان باید انجام بدهند و تقریبا میتوان گفت که هرکس افراد زیادی را در اطراف خود دارد ( از میان اقوام و آشنایان و دوستان و همکاران ) که بتواند محصولات خوب و کاربردی یک سایت را به آنها معرفی کند!

حتی افرادی که صاحب سایت نیز هستند می‌توانند از جایگاه‌های تبلیغاتی خود که مورد استفاده قرار نمیگرد، بدین صورت درآمد زایی کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیف برتر

تخفیف برتر نخستین سایت چند منظوره خرید گروهی در ایران با هدف معرفی خدمات و برند های با کیفیت بالا به همراه تخفیف منطقی برای یک خرید برتر می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی