اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960721263847770

تجربه ای جدید در ژانر ترس و معمایی در شرکت ۷ نما تولید شد

فیلم سینمایی دخمه اثر وحید ضرابی نسب در پایان راه

کد: 13960721263847770

https://goo.gl/1ZN9rP

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی دخمه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی وحید ضرابی نسب، برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. دخمه با بازی پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی و با تلفیق ژانرهای ترس و معمایی بر بستری از آیین‌های بومی و فولکلور ایرانی، هم اکنون در مرحله‌ی تدوین به سر می‌برد.

فیلم سینمایی دخمه اثر وحید ضرابی نسب در پایان راه
فیلم سینمایی دخمه اثر وحید ضرابی نسب در پایان راه

هشتاد درصد فیلم دخمه با بازی شقایق فراهانی و پوریا پورسرخ، در شب و در فضاهای خارجی می گذرد و از این منظر یکی از متفاوت ترین فیلم های تولید شده در ایران است.

گزارش‌ها حاکیست لوکیشن‌های فیلم سینمایی دخمه که ۸۰ درصد روایت آن در شب و در فضاهای خارجی می‌گذرد و از این منظر یکی از متفاوت ترین فیلم های تولید شده در ایران است؛ روستاهای اطراف قزوین و شهرک دفاع مقدس بوده است. 
پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، کاوه خداشناس و خسرو شهراز بازیگران اصلی دخمه هستند. این فیلم  با دوربین الکسا تصویربرداری شده است و بنابر شنیده‌ها جلوه‌های ویژه‌ی تصویری (ویژوال افکت) خاصی نیز دارد.
گفتنی است وحید ضرابی نسب با سابقه 15 سال روزنامه‌نگاری سینمایی و نقدنویسی پیش ازین فیلم تلویزیونی «روزهای بیقراری» را کارگردانی کرده و تهیه کننده و مجری طرح تعدادی مجموعه تلویزیونی و ویدیویی بوده است.


در خلاصه‌ی فیلم آمده است: یه صدایی از ورودی خونه مدام تو گوشم می‌پیچید، عروسی خون چه بدشگونه؛ تور عروس غرق به خونه... صدای یه مرد حتما نبود... ولی صدای یه زن هم نبود... شاید صدای خودم بود... کجا شنیده بودم. اول بار این صدا رو یا حتی شعر رو... کی برام خونده بود؟


عوامل اصلی پروژه عبارتند از: 
نویسنده و کارگردان: وحید ضرابی نسب- مشاور پروژه: محمدهادی کریمی- مدیرتصویربرداری: فرشاد خالقی- تدوین: کاوه ایمانی- صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق- مدیرصدابرداری: هادی افشار- طراح گریم: امید گلزاده- طراح صحنه: آبتین برقی- دستیار اول کارگردان: امیر کرم یزدی- منشی صحنه: صفورا برسام- استودیو فنی: ایران نوین فیلم- بازیگران: پوریا پورسرخ- شقایق فراهانی- کاوه خداشناس- خسرو شهراز- سمیرا حسینی- مهدی میامی- مهری آل آقا- حسین توشه- لیلا سرمدی- تهیه کننده: وحید ضرابی نسب

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

7 نما

تهیه و تولید فیلم های سینمایی و تلویزیونی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر