اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960724264437799

لیزر موهای زائد به صورت دائمی در «جِم کلینیک»

کد: 13960724264437799

https://goo.gl/J6dxzM

، تهران , (اخبار رسمی): وجود موی زائد در بدن اذیت کننده است و ما همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن آن هستیم. این راه‌ها شامل روش‌های سنتی (موقت) و روش‌های پزشکی-مدرن (دائمی) است.

وجود موی زائد در بدن اذیت کننده است و همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن آن هستیم. این راه‌ها شامل روش‌های سنتی (موقت) و روش‌های پزشکی-مدرن (دائمی) است.

به گزارش جم کلینیک؛ تجربه نشان می‌دهد که استفاده از روش‌های سنتی مانند تراشیدن با تیغ, وکس, استفاده از موچین, اپیلاسیون و... برای مدت کوتاهی موهای زائد را از بین می‌برند؛ ولی موها دوباره‌ بیشتر و بیشتر از قبل رشد می‌کنند. لذا همیشه به دنبال راه و روشی دائمی برای خلاصی از دست موهای زائد هستیم. با پیشرفت علم پزشکی زیبایی در فناوری لیزر، امروزه دستگاه‌های لیزری برای رفع موی زائد طراحی و ساخته شده‌ است که با استفاده از انرژی نور و با قدرت بیشتری موهای زائد را از بدن و صورت به طور دائمی از بین می‌برند.

 

لیزر موهای زائد در جم کلینیک

کلینیک لیزر موی «جم کلینیک» با متخصصین باتجربه و تجهیزات و دستگاه‌های جدید در زمینه‌ی لیزر مو و جوانسازی پوست آماده‌ی ارائه‌ی خدمات لیزر مو و جوانسازی پوست به هم‌وطنان عزیز است.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس

دستگاه لیزر موی زائد الکساندرایت یکی از به روزترین دستگاه‌های لیزر مو در دنیا است. اکثر کلینیک‌های لیرز مو با توجه به کیفیت این دستگاه، آن را خریداری کرده و به آقایان و بانوانی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند, خدمت رسانی می‌کنند. ما نیز در جم کلینیک از همین دستگاه استفاده می‌کنیم.

نوری که دستگاه لیزر الکساندرایت ساطع می‌کند، از نوع نور با انرژی بالا است؛ همچنین طول موج انرژی در این دستگاه قابلیت تنظیم با هر نوع رنگ پوستی را دارد. بر اساس تجربه‌ای که در جم کلینیک داشته‌ایم؛ لیزر مو با دستگاه الکس به صورت دائمی موی زائد را رفع می‌کند و بیش از ۹۰ درصد از موهای زائد را از بین می‌برد. ۱۰ درصد باقیمانده‌ی موها نیز بعد از لیزر به صورت کرکی و بسیار نازک رشد خواهند کرد و در جلسات سالانه‌ی لیزر مو، آنها نیز کاملا از بین می‌روند.

 

آیا لیزر موی زائد باعث سرطان می‌شود؟

 مهم‌ترین سوالی که در رابطه با لیزر موی زائد از ما پرسیده می‌شود این است که آیا لیزر مو منجر به بروز سرطان در افراد می‌شود یا خیر؟ در واقع در بیش از ۲۰ سال استفاده‌ی پزشکان از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، هرگز نمونه‌ای از عارضه سرطانی یا عارضه خطرناک دیگری گزارش نشده است.

اگر در این زمینه برای شما ابهام و سوالی وجود دارد و یا نیاز به مشاوره‌‌ی بیشتری با متخصصان ما دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق شماره‌ تلفن‌های 02126700526  -   09129091101 با ما مطرح کنید و از مشاوره‌ی رایگان با متخصصین ما استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جم کلینیک

کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , لیزر موی بدن و صورت متخصصین حرفه ای پوست و مو و زیبایی , پزشکان برتر کشور در زمینه زیبایی و جراحی زیبایی اطلاعات و دانش خود را در رابطه با انواع جراحی پلاستیک و زیبایی در جم کلینیک بالا ببرید . با جم کلینیک می توانید نیاز اطلاعاتی خود را در زمینه کاشت مو و لیزر مو برطرف کنید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی