اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960725264587803

راهکار اکسیژن پلاس برای کم کردن آسیب‌ وارونگی هوا

کد: 13960725264587803

https://goo.gl/K723sG

، تهران , (اخبار رسمی): پدیده‌ی وارونگی هوا در فصل سرما تشدید می‌شود. محققان دانشگاه صنعتی شریف توانسته‌اند با ساخت دستگاه «اکسیژن پلاس» موفق به یافتن راهکاری نوین برای کمک رسانی به افرادی که در معرض آسیب دیدن از این پدید هستند شوند.

راهکار اکسیژن پلاس برای کم کردن آسیب‌ وارونگی هوا
راهکار اکسیژن پلاس برای کم کردن آسیب‌ وارونگی هوا

وارونگی هوا (Inversion) چیست؟

علم فیزیک می‌گوید در حالت عادی هوای گرم همیشه به سمت بالا می‌رود و هوای سرد جای آن را می‌گیرد. این حرکت توده‌ی گرم به بالا، آلودگی‌های هوا را از محدوده‌ی تنفسی ما خارج می‌کند و مشکلات تنفسی را تا حدی از ما دور می‌کنند؛ اما زمانی که شرایط برعکس شود و این آلودگی‌ها به سمت بالا نروند و در جای خود بمانند پدیده‌ی وارونگی هوا رخ می‌دهد.

 

اکسیژن پلاس، قهرمان غلبه بر وارونگی هوا

وارونگی هوا در روزهای سرد سال، چتری خاکستری بر سر شهرهای بزرگ می‌کشد و قربانیان را زیر این چتر محبوس می‌کند. بیماران قلبی، ریوی و کسانی که مشکلات تنفسی دارند از عمده‌ی قربانیان این پدیده هستند؛ اما راه حلی برای این مشکل وجود دارد. دستگاه اکسیژن ساز «اکسیژن پلاس» درحال حاضر در نوع خانگی به بازار عرضه شده است. هوایی که افراد معمولی استنشاق می‌کنند به طور عمده از نیتروژن تشکیل شده است و تنها حدود ۲۰ درصد اکسیژن دارد اما سطح اکسیژن در روزهای سرد از ۲۰ درصد هم کمتر می‌شود و این کمبود اکسیژن سبب سردرد و کسالت در افراد عادی هم می‌شود؛ اما بیماران به اکسیژن پزشکی ۹۵ دردصد نیاز دارند. این دقیقا همان چیزی است که اکسیژن پلاس، مقرون صرفه تر از شرکت‌های خارجی  در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

 

اکسیژن پلاس چگونه کار می کند؟

فرآیند عملکرد اکسیژن پلاس بسیار ساده است:

۱-  هوای محیط  به کمک کمپرسور دستگاه وارد غربالگر زئولیت می‌­شود.

۲-نیتروژن موجود در هوا با جذب سطحی پشت شبکه زئولیت می‌ماند و اکسیژن عبور می‌کند.

۳-  خروجی اکسیژن را بر حسب لیتر بر دقیقه قابل تنظیم است.

۴-  اکسیژن با خلوص۹۰-۹۶% توسط ماسک یا نازل به بیمار انتقال داده می­‌شود.

 

اکسیژن پلاس ساخت ایران، با افتخار

شرکت زیست تجهیز در مرکز رشد دانشگاه شریف شروع به کار کرد و نتیجه‌ی تلاش‌های این تیم تولید دستگاه اکسیژن ساز«اکسیژن پلاس» است. تکنولوژی بومی ساخت اکسیژن ساز در ایران سبب شده است تا خدمات پس از فروش و گارانتی این دستگاه به راحتی و مقرون صرفه‌تر از محصولات خارجی در دسترس باشند.

 

شرکت سازنده‌ی اکسیژن پلاس (زیست تجهیز شریف)

اکسیژن پلاس محصولی از شرکت زیست تجهیز شریف است. دانش آموختگان دانشگاه‌های شریف و تهران با خردورزی جمعی در سال ۹۳ شرکت زیست تجهیز شریف را با هدف طراحی و تولید تجهیزات پزشکی مبتنی بر دانش و فناوری روز دنیا تأسیس کردند.

هدف شرکت زیست تجهیز شریف از همان ابتدا تولید با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و سفارش دستگاه اکسیژن پلاس به وب سایت oxygenplus.ir مراجعه کنید.

برای دریافت کاتالوگ و دفترچه‌ی راهنما کلیک کنید.

راهکار اکسیژن پلاس برای کم کردن آسیب‌ وارونگی هوا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکسیژن پلاس

شرکت زیست تجهیز شریف (شماره ثبت: ۴۶۳۲۴۰) در سال ۹۳ به همت جمعی از دانش آموختگان دانشگاه شریف و دانشگاه تهران شروع به کار کرد. هدف شرکت طراحی و تولید تجهیزات پزشکی مبتنی بر دانش و فناوری روز دنیاست. ما با بهره گیری از زبده ترین متخصصین کشور سعی داریم محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کنیم و همواره در تلاشیم تا خدمات پس از فروش عالی به مشتریان مان ارائه کنیم. نخستین محصول شرکت ما دستگاه اکسیژن ساز خانگی است که برای بیماران قلبی، ریوی و کسانی که مشکل تنفسی دارند استفاده می شود. دستگاه اکسیژن پلاس ۵ جایگزین بسیار مناسبی برای کپسول های اکسیژن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]