کد: 13960729264937774

شرکت طراحی سایت فراکارانت

طراحی سایت، افزایش رتبه سایت، هاست

کد: 13960729264937774

https://goo.gl/sZCYZ9

، تهران , (اخبار رسمی): به دهکده، با سابقه ترین شرکت خدمات، توسعه و ارائه‌ی محتوا در فضای مجازی و طراحی سایت ایران خوش آمدید. خدمات فراکارانت به این موارد محدود نمی‌شود. اینجا موفقیت مشتریان در فضای مجازی یک اصل است و تمام محصولات و خدمات برای رسیدن به این هدف طراحی و پیش بینی می‌شود.

طراحی سایت | افزایش رتبه سایت | هاست
اولین شرکت حرفه ای طراحی سایت ایران تاسیس 1377

به دهکده، با سابقه‌ترین شرکت خدمات، توسعه و ارائه‌ی محتوا در فضای مجازی و طراحی سایت ایران خوش آمدید

معرفی گروه طراحی سایت فراکارانت

فناوری اطلاعات، جهان امروز را کاملا به تسخیر خود درآورده است. همراهی با این تغییر دیگر  اجتناب ناپذیر است.

گروه طراحی سایت فراکارانت افتخار دارد که بازه‌ی وسیعی از محصولات و خدمات حوزه‌ی فضای مجازی را به مشتریان خود ارائه کند. کلیه‌ی کسب و کارها و افراد برای موفقیت بیشتر و کاهش هزینه‌ها در حال اصلاح چهره خود در فضای مجازی هستند. شناسایی سرویس دهنده‌ی متعهد که بتواند نقش موثری در این رقابت ایفا کند، شاید سخت‌ترین کار باشد.

فراکارانت افتخار دارد، در طول ۱۹ سال حضور خود که از روزهای آغازین حضور اینترنت در ایران، با طراحی اولین سایت‌های ایرانی، ارائه سرویس میزبانی و‌ هاست به بزرگترین سازمان‌ها و موسسات، خود را همواره برتر نگه داشته است. فراکارانت  امروز با برترین فناوری‌ها، دانش روز را در اختیار متقاضیان خود در ایران، آلمان و کانادا قرار می‌دهد.

 

 

تاریخچه گروه طراحی سایت فراکارانت

گروه فراکارانت با نام کامل (شرکت مهندسین فراکارانت) در سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را بصورت تخصصی در زمینه‌ی فناوری اطلاعات آغاز کرد. گروه فراکارانت با هدف ارائه‌ی خدمات منحصر بفرد برای کاربران اینترنت، محصولاتی از قبیل کارت‌های اینترنت، کارت‌های تلفن فرافون و کارت‌های اینترفون دو منظوره را برای اولین بار در ایران به بازار عرضه کرد و در سال ۱۳۷۸ به دلیل نیاز کاربران خاص، اولین مرکز تخصصی طراحی سایت را ایجاد کرد.

در راستای ارائه‌ی خدمات تخصصی IT، فراکارانت اقدام به راه اندازی خدمات دیتاسنتر ایران، دیتاسنتر کانادا و همچنین تولید نرم افزار‌های تحت وب و پورتال سازمانی کرد. از همان ابتدای راه، تنوع محصولات و خدمات، عرضه صحیح و احترام به مشتریان، فرا کارا نت را به  یکی از محبوبترین سرویس‌های اینترنتی در نزد کاربران تبدیل کرد.

یکی از ویژگی‌های خدمات IT، تنوع و تخصصی بودن آن است. از این رو فراکارانت اقدام به جداسازی واحدهایش در آتلیه‌ی طراحی سایت تولید، آموزش، پشتیبانی کرد. فراکارانت در تمام مراحل تولید، پشتیبانی و آموزش خدمات و محصولات در کنار مشتریان و نمایندگان فروش خود باقی می‌ماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت فراکارانت

طراحی سایت تخصص نوزده ساله ماست فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.